Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med tanke på att 15400 utgått så kan du nog inte stå i kö hos någon AD, så alternativet är att betala premium för en boutique edition hos gråis, eller göra som några andra här, leta reda på en blå tavla och sätta den i en vit eller svart modell.Riktigt fet!!!!! Hur länge ska man behöva vänta???? Står i kö på två ADs i södra Europa, men med tanke på situationen hoppas jag de inte ringer imorgon direkt!!!
Står inte i kö på en 15400ST givietvis!!Med tanke på att 15400 utgått så kan du nog inte stå i kö hos någon AD, så alternativet är att betala premium för en boutique edition hos gråis, eller göra som några andra här, leta reda på en blå tavla och sätta den i en vit eller svart modell.
Det var ju en sån du skrev på, taletellers är en 15400Står inte i kö på en 15400ST givietvis!!
Skrev dock inte att det va just den För mig va 41mm lite stor så står på 37:an med blå urtavla!!Det var ju en sån du skrev på, taletellers är en 15400
Ah! Då förstår jag.Skrev dock inte att det va just den För mig va 41mm lite stor så står på 37:an med blå urtavla!!
https://klocksnack.se/threads/ap-royal-oak-15450-blå-prisbump.126853/Skrev dock inte att det va just den För mig va 41mm lite stor så står på 37:an med blå urtavla!!
Ute i solen och njuter.
Du får åka runt och besöka olika AP butiker och ställa dig på kö. Den stora majoriteten tar inte intresse via mail/telefon. I alla fall inte innan Corona.En dum fråga men ställer den ändå, hur får man tag på en AP 15450 st blue dial NY från AD?
"If you have to ask.."En dum fråga men ställer den ändå, hur får man tag på en AP 15450 st blue dial NY från AD?
Ställ dig i kö hos AD och lägg upp en plan där du under ca 5-10 års tid köper en dyr klocka från AD årligen.En dum fråga men ställer den ändå, hur får man tag på en AP 15450 st blue dial NY från AD?
...I’ll never know"If you have to ask.."
Kan inte bestämma mig för om den är fulsnygg eller bara ful . Men varför gigantiska pushers o krona?Intressant släpp från AP. Limiterad till 500 ex.
Re-issue av denna:Kan inte bestämma mig för om den är fulsnygg eller bara ful . Men varför gigantiska pushers o krona?
Tror tyvärr det tappat en hel del av elegansen? Får kolla i n den lite senare men intressant att de ger sig in i Patek/VC-ligan igen kanske. Sedan tycker jag att kopior på gammalt är rätt tråkigt och fantasilöst rent generellt men som en liten limiterad serie är det fint.Re-issue av denna:
Cool, ser väldigt Vacheron Contstantin ut.Intressant släpp från AP. Limiterad till 500 ex.
Intressant släpp från AP. Limiterad till 500 ex.
Bra planStäll dig i kö hos AD och lägg upp en plan där du under ca 5-10 års tid köper en dyr klocka från AD årligen.
Så vet jag några stycken gör som har fått köpa eftertraktade modeller.
Vill ha den där nått så förbannat mycket... löjligt schysst! Hur stora handleder har du och hur tycker du den sitter? Är lite kluven på vilken som är bäst, 37an eller 41:an till mina 19cm handleder.
Den gråa tavlan på 15500 är galen tycker jag
Har du 19cm handleder så skulle jag rekommendera 41mm. Men självklart ska du köpa det du är mest bekväm med.Vill ha den där nått så förbannat mycket... löjligt schysst! Hur stora handleder har du och hur tycker du den sitter? Är lite kluven på vilken som är bäst, 37an eller 41:an till mina 19cm handleder.
Vill ha den där nått så förbannat mycket... löjligt schysst! Hur stora handleder har du och hur tycker du den sitter? Är lite kluven på vilken som är bäst, 37an eller 41:an till mina 19cm handleder.
37an är ju en betydligt snyggare klocka, oavsett dina handlederVill ha den där nått så förbannat mycket... löjligt schysst! Hur stora handleder har du och hur tycker du den sitter? Är lite kluven på vilken som är bäst, 37an eller 41:an till mina 19cm handleder.