Ca 290k bara...Vågar jag ens fråga vad den kostar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca 290k bara...Vågar jag ens fråga vad den kostar?
Ca 290k bara...
Finns ju en blå NOS 15300 för 350k hos Royal watches. De blåa har dragit iväg i pris. Men jäklar va nöjd jag är med min blåa 15450.ändå mindre än jag trodde. Jmf med en blå 15300 i stål för samma peng så...
Stämmer det verkligen? lät "billigt" tycker jag!Ca 290k bara...
Rimligt listpris för stålmodellen?Stämmer det verkligen? lät "billigt" tycker jag!
Verkar ju ligga för nästan det dubbla på C24
Edit: var kan man se AP's listpriser? hittar varken på hemsidan eller på Nymans sida..
Provade också denna där den känns mer åt SS Daytona hållet i storlek. Nyfiken på 15500 men dem hade ingen inne då.Provat 26315, bärs större än 38 tycker jag, lite topptung men satt annars mkt bra på min 16,5-17cm handled.
Var det inte Chronon i guld som diskuterades? Eller missuppfattade jag det?Rimligt listpris för stålmodellen?
Guldchronon är 2x i pris Tror den listar 600-nåntingVar det inte Chronon i guld som diskuterades? Eller missuppfattade jag det?
Tyckte att han sa, att den låg på 57000€Guldchronon är 2x i pris Tror den listar 600-nånting
Slog upp den, 53 100 € med moms. Billigare än jag trodde! 41 listar nämligen 62 300 €Tyckte att han sa, att den låg på 57000€
Hade för mig att det var antigen 57 eller 53.Slog upp den, 53 100 € med moms. Billigare än jag trodde! 41 listar nämligen 62 300 €
Det kändes mer realistiskt jaGuldchronon är 2x i pris Tror den listar 600-nånting
Nöjd?Kört klumpen hela veckan.
Börjar bli det. Först hade jag lite ångest över köpet men nu när jag börjat använda den till vardags så har den växt rejält.
Tuben? Living on the edgeKört klumpen hela veckan.
Har övertrasserat mitt uber-konto och har fortfarande ingen garageplats, blev förpassad till gröna faran.Tuben? Living on the edge
Kan bara hålla med. Otroligt nöjd med min AP. Har använt den dagligen sedan jag köpte den. De andra klockorna sitter bara i windern och snurrar. Gillar länken skarpt, är så skön på handleden och har ett skönt bling i solen.Inte min AP eller Daytona. Men faaan vad bra APn är
Har du haft några problem eller har den bara tickat på? Hört om skräckhistorier om folk som haft den mer på service än på armen?Kan bara hålla med. Otroligt nöjd med min AP. Har använt den dagligen sedan jag köpte den. De andra klockorna sitter bara i windern och snurrar. Gillar länken skarpt, är så skön på handleden och har ett skönt bling i solen.
Elsparkisen på laddning ellerHar övertrasserat mitt uber-konto och har fortfarande ingen garageplats, blev förpassad till gröna faran.
Garanti är din bäste vän. Tyvärr tycker jag alla modernare AP är tråkiga... annat är det med 14790 och 4100. Smidig, nätt och fantastisk!Har du haft några problem eller har den bara tickat på? Hört om skräckhistorier om folk som haft den mer på service än på armen?
Det är väl min egentliga enda oro.
Smidig och nätt precis som du min vän!Garanti är din bäste vän. Tyvärr tycker jag alla modernare AP är tråkiga... annat är det med 14790 och 4100. Smidig, nätt och fantastisk!
Den är på temporär vinterförvaring. Senaste månadernas väder har varit en killer för mitt hallgolv och ännu värre, min skoputs.Elsparkisen på laddning eller
Den tickar på fint.Har du haft några problem eller har den bara tickat på? Hört om skräckhistorier om folk som haft den mer på service än på armen?
Också "hört" en del sådana saker om AP generellt. Gäller det något specifikt urverk? Ligger det ens en sanning i det man "hört" tror du @Margarinkungen?Har du haft några problem eller har den bara tickat på? Hört om skräckhistorier om folk som haft den mer på service än på armen?
Jag vet en trovärdig vän som haft strul med sin. Och den har varit med i Schweiz än på hans arm iaf. men jag hoppas nya verket är stabilare.Också "hört" en del sådana saker om AP generellt. Gäller det något specifikt urverk? Ligger det ens en sanning i det man "hört" tror du @Margarinkungen?