• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

453D01C0-F0C6-4DEE-B3F7-D2011506C40D.jpeg

Det där är en av deras mest lyckade ROO.
Edit: tryckte iväg för fort - har för mig att det var många som hade problem med gummit. Är det något som du upplevt?
Allt är helt nytt, så det kommer nog inte vara några problem på denna klocka på många år men visst behöver det bytas ut då det slutligen slits.

Verkar rätt spretigt, finns ju relativt få. Men typ 200:ish? Iaf om det är en 14790. Finns ju 4100BA som är något äldre (och tunnare). Dom verkar ligga lite lägre.

14790BA trodde jag skulle kännas rätt rasslig osv... men det känns som om den är typ lika tung som min 6-siffriga DD.
Ändå sjukt att stål kostar som guld (more or less). Masspsykosen på klockmarknaden är verkligen skrattretande ibland... Sportstål är det ända som finns för vissa och när samma klocka i guld kostar samma som en i stål är allt uppochned.

Tillbaka
Topp