Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen hem!
Välkommen hem!
Allt är helt nytt, så det kommer nog inte vara några problem på denna klocka på många år men visst behöver det bytas ut då det slutligen slits.Det där är en av deras mest lyckade ROO.
Edit: tryckte iväg för fort - har för mig att det var många som hade problem med gummit. Är det något som du upplevt?
Väldigt fet! Grattis!Första APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
Första APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
OuffFörsta APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
Helt otrolig!Första APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
OhhhhFörsta APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
Fin! Märkligt att inte fler kör på dessa när stålmodellerna är så absurt dyra. Vet dock inte om detta är samma modell som en bekant har.Första APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.
Grym!Bjussar på några fler bilder.
Håller med. Guld är ju roligare än stål. Tycker jag.Fin! Märkligt att inte fler kör på dessa när stålmodellerna är så absurt dyra. Vet dock inte om detta är samma modell som en bekant har.
Fin! Märkligt att inte fler kör på dessa när stålmodellerna är så absurt dyra. Vet dock inte om detta är samma modell som en bekant har.
Håller med. Guld är ju roligare än stål. Tycker jag.
Ja, jag tror nog att det där är typ en snarlik. Mark 2 kanske? Riktigt fin hursomhelst.
Verkar rätt spretigt, finns ju relativt få. Men typ 200:ish? Iaf om det är en 14790. Finns ju 4100BA som är något äldre (och tunnare). Dom verkar ligga lite lägre.Vad får man dega för en 35-36mm guldAP?
Satan! Grymt val.Bjussar på några fler bilder.
Ändå sjukt att stål kostar som guld (more or less). Masspsykosen på klockmarknaden är verkligen skrattretande ibland... Sportstål är det ända som finns för vissa och när samma klocka i guld kostar samma som en i stål är allt uppochned.Verkar rätt spretigt, finns ju relativt få. Men typ 200:ish? Iaf om det är en 14790. Finns ju 4100BA som är något äldre (och tunnare). Dom verkar ligga lite lägre.
14790BA trodde jag skulle kännas rätt rasslig osv... men det känns som om den är typ lika tung som min 6-siffriga DD.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383515Vad får man dega för en 35-36mm guldAP?
Det var bättre förr... Också rätt nyligen men det är ju som det är...https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383515
...men det var då det.
Kostade som en stål även då om jag inte minns fel.Det var bättre förr... Också rätt nyligen men det är ju som det är...
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3287/vara/1383515
...men det var då det.
Grymt! Modigt av dig! Hoppas du blir nöjd med den!Första APn ever! Ändå lite roligt att köra güld också. 14790BA.