Tidigare idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gammal tandborste och yes funkar finfint.Fundering. Hur rengör ni era länkar? Tvål och vatten? Har ej verktyg till denna så jag kan inte ta loss länken och köra i ultraljudstvätten där andra länkar får bada då och då
Ruskigt bra den där..Nånstans så undrade man ju lite om den kunde leva upp till förväntningarna när den väl dök upp.
Och nu så undrar jag om det inte är den klocka som mest överträffat förväntningarna av alla jag haft?
Du kommer nog aldrig se en annan, den där är ovanlig på riktigt.Är fortfarande nöjd med min 25721 SA, D-serie.
Bra sommarklocka. Ser inte så många andra
Blir alltid lika glad av denna
JeppDu kommer nog aldrig se en annan, den där är ovanlig på riktigt.
Kanske inte ens finns 10 exemplar av den där reffen.Jepp
Min har No. 0x
Bra klocka och bra bil!Jepp
Min har No. 0x
Kanske inte ens finns 10 exemplar av den där reffen.
Ren gissning bara, jag har inte sett den reffen utan bara gissade utefter vad jag läst om andra modeller. Numreringen är inte specifik för varje utförande i en "serie". Nedan här är tex en ganska låg J-serie two tone 15400 som har över 840 i nummer. Jag är lite återhållsam till att våga gissa att Audemars har sålt two tone 15400 i tusentals exemplar. Men jag vet givetvis inte säkert.Onekligen en intressant ref.
Var har du fått din siffra från?
Verkar helt klart oklart ang. volymen. Såg en annons på C24 där det stod 1 of 4. Sedan såg jag nedan post på rf med en D serie numrerad till 41.
Ren gissning bara, jag har inte sett den reffen utan bara gissade utefter vad jag läst om andra modeller. Numreringen är inte specifik för varje utförande i en "serie". Nedan här är tex en ganska låg J-serie two tone 15400 som har över 840 i nummer. Jag är lite återhållsam till att våga gissa att Audemars har sålt two tone 15400 i tusentals exemplar. Men jag vet givetvis inte säkert.
Tack för bilderna förresten! Bra inspel!
Den såg väldigt trevlig ut i alla fall. Perfekt stuk till tjejen.Jag är på jakt efter en fin Royal Oak till min fru och har stött på detta exemplar. Klockan är väldigt unik och trotts en djupgående undersökning har jag inte all info om klockan. E-serie daterar den till 1995-2000 och klockan är helt oanvänd med box och handlingar. Klockan är 36mm och i roséguld vilket i sig är unikt innan 2000, jag har dock aldrig stött på en liknande urtavla. Har ni någon input kring detta? Jag misstänker eventuellt att urtavlan är specialbeställd? Någon expert som kan ge input?
Ren gissning bara, jag har inte sett den reffen utan bara gissade utefter vad jag läst om andra modeller. Numreringen är inte specifik för varje utförande i en "serie". Nedan här är tex en ganska låg J-serie two tone 15400 som har över 840 i nummer. Jag är lite återhållsam till att våga gissa att Audemars har sålt two tone 15400 i tusentals exemplar. Men jag vet givetvis inte säkert.
Tack för bilderna förresten! Bra inspel!
Har tänkt att 25721SA är en egen linje med specifik numrering, bla därför att min med lågt nr har högre serial än många 25721ST D-serie med högre nr. Men blir osäker nu.Fattar vad du menar.
Fick för mig att det var en limited och den var specifikt numrerad.
Skulle tro att det är ref. 25730. Finns i lite olika metaller men håller med om att tavlan nog är gasnka ovanlig/unik.Jag är på jakt efter en fin Royal Oak till min fru och har stött på detta exemplar. Klockan är väldigt unik och trotts en djupgående undersökning har jag inte all info om klockan. E-serie daterar den till 1995-2000 och klockan är helt oanvänd med box och handlingar. Klockan är 36mm och i roséguld vilket i sig är unikt innan 2000, jag har dock aldrig stött på en liknande urtavla. Har ni någon input kring detta? Jag misstänker eventuellt att urtavlan är specialbeställd? Någon expert som kan ge input?
Tack, nöjd med bilen också!Bra klocka och bra bil!
Eftersom den är NIB och fullset så ska referensen stå i boken/certet. Fråga säljaren om det så har du mer att gå på för att forska/googla vidare.Den är verkligen superfin, men att den är helt oanvänd och såpas gammal innebär att den säljs med en hög premie. Känns lite osäkert att köpa med tanke på att jag inte hittar någon liknande på nätet alls!
Ja, verkar stämma perfekt.Skulle tro att det är ref. 25730. Finns i lite olika metaller men håller med om att tavlan nog är gasnka ovanlig/unik.
Kinesisk annons på 25730OR - borde vara rosé, till skillnad från 25730BA som är gulguld. Verkar vara #75 där "din" är #60 som är tillverkad i den referensen. Har dock ingen koll på om sidan är "legit"... Dom vill iofs ha drygt en mille för den så antagligen ingen replika...Den är verkligen superfin, men att den är helt oanvänd och såpas gammal innebär att den säljs med en hög premie. Känns lite osäkert att köpa med tanke på att jag inte hittar någon liknande på nätet alls!
Bra hittat!Kinesisk annons på 25730OR - borde vara rosé, till skillnad från 25730BA som är gulguld. Verkar vara #75 där "din" är #60 som är tillverkad i den referensen. Har dock ingen koll på om sidan är "legit"... Dom vill iofs ha drygt en mille för den så antagligen ingen replika...
http://top10watch.net/p/d40418973.html
Denna bar jag igår
Denna bär jag idag. (Ja, samma kostym två dagar i följd..)