E
EltonBelton
Guest
Snygg! Hur många mm är en sådan modell samt hur hög är den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Hur många mm är en sådan modell samt hur hög är den?
Officiellt 36, men typ 36.5 när jag mäter. Men precis som alla AP bär den mycket större pga integrerade länken, lug to lug typ som en femsiffrig sportrolex. Osäker på höjden, men platt som fanSnygg! Hur många mm är en sådan modell samt hur hög är den?
Ser väldigt trevlig ut! Passar din handled perfekt.Officiellt 36, men typ 36.5 när jag mäter. Men precis som alla AP bär den mycket större pga integrerade länken, lug to lug typ som en femsiffrig sportrolex. Osäker på höjden, men platt som fan
Tack! Har rätt taniga handleder, typ 16.3 så klockor 36-38mm brukar funka fintSer väldigt trevlig ut! Passar din handled perfekt.
Snyggt foto
Sörjer den stora... Men det är ju en skräpmetall så det tröstar.Ramlade in på en gammal "Important watches" hos Kaplans där dessa två såldes, his and hers. Båda från 1982 ish, vore lite kul om det var så att ett par köpte dem tillsammans. Tuffa tycker jag. 29x33 herr och 23x27 dam, båda i vitguld 18k.
Oh det kan jag tänka mig, en annan var inte med i gamet då. Ja gulguld eller platina hade varit roligare.Sörjer den stora... Men det är ju en skräpmetall så det tröstar.
Eller stål uppenbarligen...Oh det kan jag tänka mig, en annan var inte med i gamet då. Ja gulguld eller platina hade varit roligare.
Mums.Eller stål uppenbarligen...
Saknar min 15300 mycketFörsta dagen jag bär denna efter två veckors jungfrutid med daytona. Glömt hur bra denna är
Saknar min 15300 mycket
Fin klocka!
Hur gick det för AP`s modell Code 11:59? Inte hört ett smack sedan den släpptes, och har inte sett den i butik heller.
De är boutique only. Och AP-Boutiques har typ alla modeller i lager. Är mer eller mindre tvång på att köpa en 11:59 först. om man vill ha en boutique-exclusive Royal Oak t.ex 15202.
Jag tippar på att de har sålt sisådär.
Har bra erfarenhet av Horus. APbands.com har tidigare varit riktigt dålig passform på.Är det någon här som har erfarenhet av alternativa band till AP, dvs icke original? Tänker på typ rubber-b, horus straps etc? APs original är ju minst sagt pricey, 4 500kr för gummi och över 8 000kr för alligator...
Tack! Det är nog Horus som intresserat mig mest. Intressant med APbands, misstänkte att det var skräp mtp kass hemsida och på bilderna ser banden inte så bra ut. Jag ska testa kontakta lite boutiques i europa för att jämföra priserna ocksåHar bra erfarenhet av Horus. APbands.com har tidigare varit riktigt dålig passform på.
Alternativt kontakta någon av AP’s butiker i EU då det skiljer ordentlig i pris jämfört med Sverige.
Första dagen jag bär denna efter två veckors jungfrutid med daytona. Glömt hur bra denna är
Haha ja man får förvara dom på banken varannan vecka så man "tvingas" till andra klockor
På allvar tacksam att min är förvarad lite svåråtkomligt annars hade den lätt kunnat åka på var och varannan dag och tränga ut allt annat.
Är det någon som hört hur det går med Code 11.59? Man hör inget direkt om dem (kom några nya färgsättningar för ett tag sedan) och ser dem nästan aldrig i media (typ Instagram). Säljs det några eller är det så illa som många (jag inräknat) befarade vid släppet?
Ser att det ligger en till salu för ganska stora pengar på Köp/Sälj av handlare. Vad kostar de som nya? Stora rabatter ifall de inte är efterfrågade?
https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-code-11-59-blue-41mm-new.139046/#post-3546887
Vad menar du? För att köpa en efterfrågad modell måste man stödköpa en Code?Merparten säljs tillsammans med någon premium bit.
Inga rabatter hos Boutique.
List är 29,100€
Vad menar du? För att köpa en efterfrågad modell måste man stödköpa en Code?