Tror absolut att 15300 skulle vara ett alternativ! Skulle varken vilja påstå att jag är lat eller ointresserad men jag drar mig för att köpa begagnat. Fråga mig ärligt talat inte varför då jag inte har något vettigt svar. Kommer dock se efter möjligheter att pröva 15300 då de gissningsvis har samma storlek & fit som 15202(?)
Korrekt, som jag tidigare nämnde föredrar jag nytt men ska nog kolla om nån gråis i närheten har en 15300 tillgänglig. Skadar ju inte att pröva, kanske blir jag överraskad och inte kan slita mig trots att den är beggad.
Tack för din feedback. Jag har inte nämnt 15202 som ett alternativ för jag mer eller mindre trott att de är helt kört att få tag i en... i allafall från AD. Tycker den är oerhört vacker och jag gillar att den är extra slim. Om jag fick välja och vraka hade jag tagit 15202 över 15500.
Gillar ditt förslag men magkänslan säger passa. Ja det stämmer Martin, anledningen till att jag inte tagit upp 15202 som ett alternativ är att jag mer eller mindre hört att den är OMÖJLIG att få tag på från AD. Rätta mig gärna om jag har fel. Däremot av det jag sett online skulle jag föredra 15202 över 15500, älskar att den är extra slim.
Kanske chronon på 38,5MM är ett alternativ? Är en torsk för gråa urtavlor generellt och 26315 är porrig, minst sagt. Men varför har de inte centrerat datum tavlan mellan 4 och 5 index? Uuugh, kanske är för petig nu lol