• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

647B5528-DE17-4E36-AA0D-48F37D141596.jpeg

Nagonstans far jag for mig att jag last Chrono ar limiterad till 125st. Tourbillon 50st Mmed smaragder 25st och i rose 10st...sa dessa kan vi dodliga glomma.
Enda som verkar vara mojlig att kunna kopa ar Jumbon.....men latt lar det inte ga.

Hittade artikeln

Ja, såg att den var limiterad till 125st. Jag som letar något i guld, den hade varit perfekt. Men ska det bli guldur så måste börsen gå bra ett tag till :)

Hallå!
Är lite inne på att köpa en AP men känner att jag har alldeles för lite kunskap om dem.
Har fått lite bilder på en klocka men jag tycker att den ser väldigt konstig ut, kanske bara är ljuset men tänkte att ni här ser nog direkt på denna bild

Bilagor

• 05F15393-D1C9-45E1-97BF-11367D635D4C.png
    05F15393-D1C9-45E1-97BF-11367D635D4C.png
    559.4 KB · Visningar: 151
Hallå!
Är lite inne på att köpa en AP men känner att jag har alldeles för lite kunskap om dem.
Har fått lite bilder på en klocka men jag tycker att den ser väldigt konstig ut, kanske bara är ljuset men tänkte att ni här ser nog direkt på denna bild
Ungefär sådär ser min ut med direkt ljus
494E8239-30B3-48A0-B48C-0CD3CAE7F3A7.jpeg

Ni som har grå tavlor, hur känner ni att det går att avläsa visarna?
När jag provade en grå 15450 kändes det nästan svårt vid en första anblick, men det kanske bara var just i det ljuset..

Ni som har grå tavlor, hur känner ni att det går att avläsa visarna?
När jag provade en grå 15450 kändes det nästan svårt vid en första anblick, men det kanske bara var just i det ljuset..
Vem kollar tiden på en klocka? ;)
Skämt och sido, har svart (upplevs lite grå) på min 15300 och aldrig varit ett problem

• Like
Reactions: PJZ
Minst sagt, kan lova att jag kommer försöka få tag på en 15202 nu innan de tar slut! :D
Är inte de praktiskt sett slut sen länge? Känns som den nästan har lika lång väntlista som 5711 och om man inte har en Extremt bra relation med butiken eller varumärket känns det väl som det tåget lämnade stationen långt innan man gick ut med att den tas ur kollektionen 2022. Hoppas såklart du får tag i en.

Tillbaka
Topp