E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, såg att den var limiterad till 125st. Jag som letar något i guld, den hade varit perfekt. Men ska det bli guldur så måste börsen gå bra ett tag tillNagonstans far jag for mig att jag last Chrono ar limiterad till 125st. Tourbillon 50st Mmed smaragder 25st och i rose 10st...sa dessa kan vi dodliga glomma.
Enda som verkar vara mojlig att kunna kopa ar Jumbon.....men latt lar det inte ga.
Hittade artikeln
Audemars Piguet goes all-in on green for the 2021 Royal Oak collection
Audemars Piguet definitively proclaims that the color of 2021 is green through five new additions to the 2021 Royal Oak Collection.timeandtidewatches.com
Okej tack, jag får spana lite. Kanske får bli en Cartier istället då de är bra mycket enklare att få tag påTack. Jag hittade den på Chrono24 och fick ge närmare 70k för den. Men som du säger så får man nog hålla ögonen öppna
Mums. 36?
Yes!Mums. 36?
Vad tycker du ser konstigt ut?Hallå!
Är lite inne på att köpa en AP men känner att jag har alldeles för lite kunskap om dem.
Har fått lite bilder på en klocka men jag tycker att den ser väldigt konstig ut, kanske bara är ljuset men tänkte att ni här ser nog direkt på denna bild
Tavla ? Ser lite grumlig ut men kanske bara dåliga bilder och ljuset ?Vad tycker du ser konstigt ut?
Ungefär sådär ser min ut med direkt ljusHallå!
Är lite inne på att köpa en AP men känner att jag har alldeles för lite kunskap om dem.
Har fått lite bilder på en klocka men jag tycker att den ser väldigt konstig ut, kanske bara är ljuset men tänkte att ni här ser nog direkt på denna bild
Då är det nog ljuset som gör detUngefär sådär ser min ut med direkt ljus
Vem kollar tiden på en klocka?Ni som har grå tavlor, hur känner ni att det går att avläsa visarna?
När jag provade en grå 15450 kändes det nästan svårt vid en första anblick, men det kanske bara var just i det ljuset..
Du är nog inte såå långt ifrån sanningen därVem kollar tiden på en klocka?
Skämt och sido, har svart (upplevs lite grå) på min 15300 och aldrig varit ett problem
Gillar skarpt! Får Nymans in dessa eller endast boutique?Ojoj, Divern uppdateras:
Introducing: The Newly Updated Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver (With Live Pics & Pricing)
A new movement, quick-change straps, and subtle tweaks further refine this fun-loving diver.www.hodinkee.com
Oklart, men har mycket svårt att se att den inte skulle vara en del av det ordinarie utbud som går även via AD..Gillar skarpt! Får Nymans in dessa eller endast boutique?
Gar du in pa APs hemsida sa ser du vilka referenser som ar Boutique Exclusive. Darmed inte sagt att alla som finns tillgangliga for AF kommer levereras till en sa liten marknad som Sverige.Gillar skarpt! Får Nymans in dessa eller endast boutique?
Älskar deras quick connect på strapsen. På tiden tycker jag!Ojoj, Divern uppdateras:
Introducing: The Newly Updated Audemars Piguet Royal Oak Offshore Diver (With Live Pics & Pricing)
A new movement, quick-change straps, and subtle tweaks further refine this fun-loving diver.www.hodinkee.com
Jag tror att dessa kommer finnas att köpa i Sthlm. Likt dagens Divers.Ojoj, Divern uppdateras:
Schyssta grannar du fårInsider info: AP kommer flytta sin München-butik och utöka den i storlek avsevärt och den kommer hamna vägg i vägg med IWC’s butik. Antagligen i närmsta halvåret.
Minst sagt, kan lova att jag kommer försöka få tag på en 15202 nu innan de tar slut!Schyssta grannar du får
Tar slut?Minst sagt, kan lova att jag kommer försöka få tag på en 15202 nu innan de tar slut!
Tar slut?
Hoppla! Hm, sitter tryggt i båten. På gott och ont att det kan medföra att ett samtal till försäkringsbolaget kan komma att krävas, blir dyrt om man inte är intresserad av att sälja.Produktionen upphör efter 2021.
Är inte de praktiskt sett slut sen länge? Känns som den nästan har lika lång väntlista som 5711 och om man inte har en Extremt bra relation med butiken eller varumärket känns det väl som det tåget lämnade stationen långt innan man gick ut med att den tas ur kollektionen 2022. Hoppas såklart du får tag i en.Minst sagt, kan lova att jag kommer försöka få tag på en 15202 nu innan de tar slut!