johan_w
Basic
Läste detta och kollade på C24. Har 15202 dragit till stjärnorna på samma sätt som 5711? Finns ju knappt några och de börjar ju på typ 800’Produktionen upphör efter 2021.
För typ 9 månader sedan började de ju på 400’?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste detta och kollade på C24. Har 15202 dragit till stjärnorna på samma sätt som 5711? Finns ju knappt några och de börjar ju på typ 800’Produktionen upphör efter 2021.
Galet!!Läste detta och kollade på C24. Har 15202 dragit till stjärnorna på samma sätt som 5711? Finns ju knappt några och de börjar ju på typ 800’
Jag har en 15202 och det är ju iof kul med värdeökning. Däremot känns det inte lika kul att använda den med både rånrisk och att man är rädd för dinga!Jag får nöja mig med min 15450. Den med blå urtavla som jag har,
den har dragit iväg lite den oxå har jag sett.
Allt är ju såklart personligt men tycker den bärs för stort på 18.5cm handled.Så jäkla sugen på en 15400 igen!!
15400ST i svart har jag men sugen på den med grå tavla..Så jäkla sugen på en 15400 igen!!
Kanske på föregående sida här i tråden där det diskuterades.Läste någonstans att APRO Jumbo Extra Thin i stål kommer att bli ur produktion 2022.
Den där är ju ruskigt het!Allt är ju såklart personligt men tycker den bärs för stort på 18.5cm handled.
Vi kan byta med min 116618Den där är ju ruskigt het!
Då är denna ett riktigt kap då Skynda fynda innan Hedens jämför med Chrono 24Läste detta och kollade på C24. Har 15202 dragit till stjärnorna på samma sätt som 5711? Finns ju knappt några och de börjar ju på typ 800’
Jumbo med grön tavla i all ära men va fan.
Mkt var sämre förr men klockor var bättre.
14813BC - 36mm, WG,aventurintavla & diabezel
Vi kan ju köra ett byte med min om du tycker 41 är för stortAllt är ju såklart personligt men tycker den bärs för stort på 18.5cm handled.
En helgrön AP med smeknamnet... The HULKOm 40 minuter är det lansering hos AP. Vad tror ni det blir? En AP med Marvelkaraktär på tavlan, vem ska jag gissa på... Electro kanske
Och jag som trodde att jag steg upp sent. Men kom på att man kan på annat håll i världen också. Om en kvart vet vi merDa sitter jag ocksa bankad med morgonkaffe och vantar med spanning....
Trodde först det var 1o1 klockan, finns risk att andra gjorde det medKul att följa live auktionen! $850K för en heldag med Ian Poulter
Jag trodde också det.... haha, boxningshandskarna gick för betydligt mindre hahaTrodde först det var 1o1 klockan, finns risk att andra gjorde det med
Japp, bra skratt när Kevin & Francois kom på att det var bra att nämna att det gällde golfdagenJag trodde också det.... haha, boxningshandskarna gick för betydligt mindre haha
Nu åker vi... klockdags!Japp, bra skratt när Kevin & Francois kom på att det var bra att nämna att det gällde golfdagen
Tror kanske 2Nu åker vi... klockdags!
Vad tror du den landar på? Över en miljondollar gissar jag på!
Jag var helt ute och cykla.... fyfanTror kanske 2
Paul Newman vänder sig i gravenJag var helt ute och cykla.... fyfan
5,2.... SATANPaul Newman vänder sig i graven