Läckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De gröntavlade RO ser riktigt smaskiga ut imoLäckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
Ar det officiella datumet for nyslapp samma som Rolex 7e April?Läckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
Gröna Divern var kul!Läckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
I själva verket är den då en mångsidig klocka om man kan byta tavlan hos AP. AP Royal Oak är verkligen en fin klocka. Tyvärr är troligtvis väntelistornaJag vet inte om en blå urtavla är boutique Edition på just denna modellen 15 400 då man kan byta till blå tavla hos AP.
Min plånbok gråter redanLäckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
Vågar sätta mkt pengar på att så är fallet. Datumet ligger mkt längre ut = nya generationens urverk.Min plånbok gråter redan
Vet vi om det är see through baksida på de nya ROC?
Denna är riktigt braLäckorna har inte diskuterats här ännu. Finns ett par modeller jag kan tänka mig
Ser den inte tunnare ut än nuvarande?Denna är riktigt bra
Ny bandmekanism också!
Samma proportioner, dvs 14.1mm hög.Ser den inte tunnare ut än nuvarande?
Har de fått till ett mer slimmat verk tro?
Kan ej hitta den infon,
Vi får väl hoppas att de utsatt den nya lösningen för diverse prov innan den gick i produktion
Ser inte nya quickreleasen klen ut? Vore katastrof om det lossnade när man simmar. Undra hur väl det håller ifall en tjuv försöker slita klockan av handleden?
Väldigt fin! Är på jakt efter en liknande till min flickvän, men de är inte helt enkla att hitta i bra skick. Får jag fråga vart du hitta din och vad du fick ge?Frugans 30 mm AP RO har anlänt. Trevlig sak från 1980. Ref.nr. 1680ST. själv sitter jag i ett hörn och gråter för hon har finare klocksamling än vad jag har.
Tack. Jag hittade den på Chrono24 och fick ge närmare 70k för den. Men som du säger så får man nog hålla ögonen öppnaVäldigt fin! Är på jakt efter en liknande till min flickvän, men de är inte helt enkla att hitta i bra skick. Får jag fråga vart du hitta din och vad du fick ge?
AP skulle ha något samarbete med Marvel fick jag på mejl. Verkar som de släpper vad det rör sig om den 10/4. En spindelmannenklocka kanske
Jo, det var detta som kom via mejl.Om det kan vara av intresse
Audemars Piguet x Marvel: The Story begins
2021 marks the dawn of a new era and the start of a collaboration between Audemars Piguet and Marvel Entertainment.www.audemarspiguet.com
Nya tider Nya kunder.Jo, det var detta som kom via mejl.
Tuff, men ytterst sällan en isad glasring gör något gott. Hade varit bättre utan.Jumbo med grön tavla i all ära men va fan.
Mkt var sämre förr men klockor var bättre.
14813BC - 36mm, WG,aventurintavla & diabezel
Speciellt chronon i guld. De flesta lär väl bli omöjliga att få tag på.De gröntavlade RO ser riktigt smaskiga ut imo
Nagonstans far jag for mig att jag last Chrono ar limiterad till 125st. Tourbillon 50st Mmed smaragder 25st och i rose 10st...sa dessa kan vi dodliga glomma.Speciellt chronon i guld. De flesta lär väl bli omöjliga att få tag på.