V
Vad har du för spänne?
Inte min klocka.
Men spännet ser ut så här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
V
Vad har du för spänne?
Hej,
Någon som vet om listpriset på denna på NymansUr.com fortfarande stämmer? Vet du @SWC?
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Hej,
Någon som vet om listpriset på denna på NymansUr.com fortfarande stämmer? Vet du @SWC?
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Kollade precis senaste EU prislistan. 24700€ så garanterat gammalt pris på deras hemsida.
Hej,
Nymans Ur 1851
Vilken referens är det?Välkomnar mig själv i tråden. Blir en bra sommarklocka detta.
/B
Välkomnar mig själv i tråden. Blir en bra sommarklocka detta.
/B
Hej! Om jag inte misstar mig är det 56303SA, dvs 56175SA fast utan datum.Vilken referens är det?
Mycket vacker! Grattis till en mycket fin klocka. Köpte du den på chrono24 eller hör på KS? Är på jakt efter en jag ocksåVälkomnar mig själv i tråden. Blir en bra sommarklocka detta.
/B
Väldigt clean utan datum!Välkomnar mig själv i tråden. Blir en bra sommarklocka detta.
/B
Hej! Det blev C24 till slut.Mycket vacker! Grattis till en mycket fin klocka. Köpte du den på chrono24 eller hör på KS? Är på jakt efter en jag också
Tack! Det och ingen sekundvisare var målbilden.Väldigt clean utan datum!
Snyggt! Första på forumet? Tycker faktiskt mycket av gnället när de kom var rätt omotiverat.CODE-krono med keramisk mittboett. Började som ett offerköp men är faktiskt väldigt bra.
Snyggt! Första på forumet? Tycker faktiskt mycket av gnället när de kom var rätt omotiverat.
Tror det är i överkant men inte långt ifrån korrekta siffror...Eh stämmer detta verkligen? Går begagnade 15400 för $55,000? Låter sjukt orimligt. Inte för att jag vill sälja eller så men senast jag kollade så var de värda typ $25,000 efter att 15400 blev discontinued. Ska erkänna att jag inte har stenkoll på APs värdeutveckling de senaste två åren men tycker det låter som Chrono24 är helt ute och cyklar.
Citera då hans inlägg(?)
Ja. Man betalar ju inte lägsta pris hos en handlare. Handlaren ska ju ha påslag och ibland lite prutmån. Sedan kostar det ju att annonsera eller göra avslut via c24.Tror det är i överkant men inte långt ifrån korrekta siffror...
Citera då hans inlägg(?)
Var hos min lokala gråhandlare i helgen och hans priser va strax under aktuella C24 priser, dock 15500 och inte 15400.