• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Alarik

Audemars
2-Faktor
1656696298989.png




Nytt från AP.
Det där var nog bland det mest osmakliga jag sett.
Tänk om AP hade kunnat backa tillbaka till allt magiskt de gjorde pre Royal Oak.
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
@aleks har du erfarenhet av även 30mm? Länge varit sugen på en i 33mm men om det de facto inte skiljer allt för mycket i storlek lug till lug över handleden…
 

Trema

Omega
Hej kära AP älskare!

En snabbfråga jag behöver er hjälp med! Jag köpte min RO 15500ST i slutet av mars och det börjar bli dags att rengöra den lite. Eftersom WR endast är 50m har jag inte vågat tvåla in den och skölja under rinnande vatten som jag hör med övriga klockor jag äger med högre WR.

Tror ni den pallar att schamponeras och sköljas av?

Tack på förhand!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hej kära AP älskare!

En snabbfråga jag behöver er hjälp med! Jag köpte min RO 15500ST i slutet av mars och det börjar bli dags att rengöra den lite. Eftersom WR endast är 50m har jag inte vågat tvåla in den och skölja under rinnande vatten som jag hör med övriga klockor jag äger med högre WR.

Tror ni den pallar att schamponeras och sköljas av?

Tack på förhand!
Självklart. Du ska väl inte tvätta den på 50 meters djup?
 
Topp