• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

En lite bättre bild på divern samtidigt som jag kontrollerar tätheten med ångstrykjärnet.
15043551_1602958076679090_5035968107974230016_n.jpg
ett monster!

Slänger ut en liten fråga.. Har ju varit sugen på Divern ett tag och det har alltid känts självklart med svart tavla. Den vita/silver börjar dock växa på mig en aning. Dessutom har jag ju VC med svart tavla, så ur variationshänseende talar ju en del för ljus tavla också.. Vad tycks?

IMG_6906.JPG

IMG_6907.JPG

Slänger ut en liten fråga.. Har ju varit sugen på Divern ett tag och det har alltid känts självklart med svart tavla. Den vita/silver börjar dock växa på mig en aning. Dessutom har jag ju VC med svart tavla, så ur variationshänseende talar ju en del för ljus tavla också.. Vad tycks?

IMG_6906.JPG

IMG_6907.JPG

Kör på en vit. Den är jävligt cool!

Ja men den är ju den saltaste sommardinkan i världen! Håller dock med om att det är saftigt premium, de säljs ju beggade för typ nypris...
De har slutat tillverkats och det finns bara några hundra, därav prisbilden. Jag har fått fler än ett spontan-PM på rolexforums med bud på min svarta keramiska, efterfrågan verkar finnas.

Senast ändrad:

IMG_6906.JPG

IMG_6907.JPG
Båda är bra, den vita ser man mer sällan och därav lite roligare enligt mig(bara sett en i verkligheten).

De har slutat tillverkats och det finns bara några hundra, därav prisbilden. Jag har fått fler än ett spontan-PM på rolexforums med bud på min svarta keramiska, efterfrågan verkar finnas.
Ja jag har hört att svarta keramiska varit väldigt efterfrågad, men har läst några trådar på trf där vita keramiska konstaterats ganska svala och att de ofta setts i fönstret när de såldes. Hursom så är båda grymma!

Tillbaka
Topp