Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Under 2016 fick dom bara in en(1) 15202st. Så visst säljs den kombinationen. Dock ytterst sällan.Tänkte på det som skrevs ovan om blå tavla och stål.
Under 2016 fick dom bara in en(1) 15202st. Så visst säljs den kombinationen. Dock ytterst sällan.
Men visst säljer nymans 15202st med blå tavla?
Samtliga blåtavlade RO är inte Boutique Edition.
Läs det @Gold skrev igen
Behövs inte, har redan läst det.Läs det @Gold skrev igen
Tror nog det behövs.Behövs inte, har redan läst det.
Dock konstigt att de kallar det Boutique Exclusive om nu så inte är fallet.
Dock konstigt att de kallar det Boutique Exclusive om nu så inte är fallet.
Inte alls, har inte påstått att samtliga med blå tavla är det, utan endast 15400, så kolla på min bild en gång till själv istället.Tror nog det behövs.
Vad som går att läsa är att samtliga blåtavlade AP:s inte är Boutique. Det betyder inte att ingen är det, bara att inte samtliga är det.
Vad är din poäng? Eller förstår du inte?Inte alls, har inte påstått att samtliga med blå tavla är det, utan endast 15400, så kolla på min bild en gång till själv istället.
Vad är din poäng? Eller förstår du inte?
15202 är inte boutique, trots blå tavla. 15400 med blå tavla är det. Herregud.
Haha visst.Min poäng? Att det är konstigt att de kallar det Boutique Edition om de nu kan köpas via AD som nämndes i tråden.
Ingen som har sagt att 15202 är boutique.
Haha, ne det är bara att lägga ner. "Det går int´att förklara för de som int´vill begrip"Haha visst.
Vad syftar du på att jag inte begriper?Haha, ne det är bara att lägga ner. "Det går int´att förklara för de som int´vill begrip"
Någon som har koll på vad en AP 15300 bör ligga på avseende mätvärde (amplitud, rate)?
Går de nånsin som de ska?Inte en susning.
Går den inte som den ska eller?
Går de nånsin som de ska?
Eller, det beror ju på hur man definierar "ska". Om man tänker att "ska" definieras av vad som är normalt, så går nog de flesta 15300 som de "ska". Dvs som skit.
Det är ju det jag inte vet...jag har inte en susning om vad som räknas som "normal" amplitud för modellen.Inte en susning.
Går den inte som den ska eller?
Det är ju det jag inte vet...jag har inte en susning om vad som räknas som "normal" amplitud för modellen.
Eller finns det inte något "normalvärde" kanske?
På handleden avviker den inte nämnvärt enligt min mening.
Ghetto Supastar... Vad annat kan man förvänta sig? Det kanske är ADs som har en bra relation med Pras.Han måste ha bra relation med sina ADs.
Bättre än såHan måste ha bra relation med sina ADs.
Detta släpp var också rätt coolt.
44mm, vilken best! Stor vill-ha-faktor på den. Är den keramiska länken kompatibel tro?Detta släpp var också rätt coolt.