Oew
Guld
Tror den listar omkring 160kVad kostar en 15450?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror den listar omkring 160kVad kostar en 15450?
Tjejstorlek var väl kanske inte bästa ordvalet, men onekligen effektfullt. Jag tror säkert @vaniljglass blir jättegullig i sin 15450Jag ger dig semi-rätt så tillvida att ordvalet "tjejstorlek" inte nödvändigtvis var det bästa avseende 37 mm RO
OMG var på ett vuxen kalas igår/natt och mötte upp en barndomsvän som visade sig vara en biten vintage nörd. Han hade på sig en mint Royal Oak 5402 A serie...holy shit!
Var fantastiskt kul att få pilla på den känndes väldigt stort och nästan lite overkligt.
OMG var på ett vuxen kalas igår/natt och mötte upp en barndomsvän som visade sig vara en biten vintage nörd. Han hade på sig en mint Royal Oak 5402 A serie...holy shit!
Var fantastiskt kul att få pilla på den känndes väldigt stort och nästan lite overkligt.
Vet fasiken om den var mint men super fin iaf. Hade mobilen i kavajen dum som man ärBild, annars har det inte hänt
Bifogar en bild på när samma sak hände mig, A-serie, dock ej mint.
Bild, annars har det inte hänt
Bifogar en bild på när samma sak hände mig, A-serie, dock ej mint.
Noob fråga men menar du bara bezelen? Eller ytlig polering?Planpolering av bezel på den där så.
Noob fråga men menar du bara bezelen? Eller ytlig polering?
Av bilden att dömma är de svårt att säga något om resten, tycker att kanterna på hornet har för breda bevels men svårt att säga. Ogillar när man som i detta fall polerat bezeln men inte gett muttrarna något så de sticker upp alt är att man byter ut bezeln men de är kostsammare.Noob fråga men menar du bara bezelen? Eller ytlig polering?
Tack nu ser jag Vet du om man kan polera ner guld skruvarna eller är de omöjligt att få dom ljämna?Hela bezeln har polerats ner. Den är helt plan, ja, men totala tjockleken är lägre än original då man kan se skruvskallarna sticka upp en aning, istället för att de ska vara försänkta.
Tack nu ser jag Vet du om man kan polera ner guld skruvarna eller är de omöjligt att få dom ljämna?
Tack för svar, tycker personligen RO är väldigt svår att bli klok på iaf på foton pga skuggorna dom skarpa kanterna ger. Min ROO ser rund ut i vissa lägen på bild men är skarp irl.Ser inget hinder i att polera dom, deras funktion är att vara mutter så spåret i skruvskallen har inget mer än estetisk funktion.
Hr du testat 41mm Chrono? Funkar mycket bättre str mässigt än 15400 trots samma size.Panda ROCn är grym. Synd att den fortfarande är 41mm dock
helt rätt, den e perf!Måste prova en 26320
helvete va snygg!Detta släpp var också rätt coolt.
Något för dig @Tomas Eriksson ? sjukt fin!Detta släpp var också rätt coolt.
Helt klart för liten!15450 är i min uppfattning bättre på de flesta handleder än 15400 på grund av bättre storlek. Annars ingen större skillnad på verket!
OK, lite skämmigt att erkänna men jag vet inte referens eller vilket verk det är i min 36 mm RO... Köpte den för några år sedan (och det blev min insteg till lite tyngre saker) men på den tiden hade jag ingen aning om att det kanske skulle vara bra att spara på gamla papperslappar och små broschyrer/häften som kom med...
Någon som har förslag på någon bra hemsida där man kan leta? Eller som direkt kan säga vad det är för ref?
På baksidan står det bara Royal Oak och No 1562 och den härligt sladdriga länken med viklås är stämplad C12.
En snabb googling och jag är beredd att hålla med... Tack!skulle gissa på en 4100.
Älskar den, färgkombinationen är fantastisk. Jag kan nog tyvärr inte bära upp 44mm, har provat ett par hos LW men de är lite väl stora på mig.Något för dig @Tomas Eriksson ? sjukt fin!
hade passat dig perfekt!Älskar den, färgkombinationen är fantastisk. Jag kan nog tyvärr inte bära upp 44mm, har provat ett par hos LW men de är lite väl stora på mig.
Vi får se vad det blir i framtiden, jag kanske vänjer mig. Jag älskar verkligen keramiska offshoreshade passat dig perfekt!
Hade hoppats på återkomsten av cermet... Hade varit sjukt fräckt med en cermet diver eller 42a! Finns iofs Trulli men vore kul med några flerVi får se vad det blir i framtiden, jag kanske vänjer mig. Jag älskar verkligen keramiska offshores
Hade varit fantastiskt.Hade hoppats på återkomsten av cermet... Hade varit sjukt fräckt med en cermet diver eller 42a! Finns iofs Trulli men vore kul med några fler
Men utan att googla innan jag slänger iväg det här så är de nya ROO lite bättre i proportionerna har jag fått för mig, speciellt med pushers som inte är så överdimensionerade? Kanske ge det ett nytt försök ?Älskar den, färgkombinationen är fantastisk. Jag kan nog tyvärr inte bära upp 44mm, har provat ett par hos LW men de är lite väl stora på mig.
Du mös ju länge med Gentas ROC. Var KS & JS approvedMåste prova en 26320