44mm, vilken best! Stor vill-ha-faktor på den. Är den keramiska länken kompatibel tro?
Med 99,9% säkerhet Nej, tror den helkeramiska med länk är tunnare samt att AP generellt inte är kända för att göra livet enkelt vad gäller straps och länkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
44mm, vilken best! Stor vill-ha-faktor på den. Är den keramiska länken kompatibel tro?
Pratade med Nymans precis, och enligt han jag pratade med där skulle 15450 med blå tavla bli Boutique only.. Känns som att den kommer bli knepig att få tag i närmsta tiden i sådana fall dessvärre. Irriterande.
Hej Kronan och övriga intresserade av den kommande blå 15450
Jag pratade också med Nymans idag och fick först samma svar som du att den blå enbart skulle vara en "boutique edition". Men då hon sedan dubbelkollade med deras AP expert i butiken (vem det nu är) så rättade hon sig själv och berättade att så inte skulle vara fallet De hade inte fått exakt pris men trodde att den skulle ligga på ca 160' och att de hoppades på att den skulle dyka upp i butiken någon gång under juni månad!
Bra, va!
Sant, men lite för nära "tjejstorlek" imo. Hellre liiiiite för stor än liiiite för liten. Därför 15300 är bra, eller 1520215450 är i min uppfattning bättre på de flesta handleder än 15400 på grund av bättre storlek. Annars ingen större skillnad på verket!
Någon här som bor i Stockholm och som har en 15450 som man kan få prova? Kan bjuda på lunch eller en öl.
Sant, men lite för nära "tjejstorlek" imo. Hellre liiiiite för stor än liiiite för liten. Därför 15300 är bra, eller 15202
@Taxman Vi har 15450ST med vit tavla samt 15450BA i lager.
Kom förbi och prova så bjuder vi på ett glas ist.
+1Sant, men lite för nära "tjejstorlek" imo. Hellre liiiiite för stor än liiiite för liten. Därför 15300 är bra, eller 15202
Wow! Den var riktigt fin!Detta släpp var också rätt coolt.
Måste vara jobbigt att vara sådär osäker.Sant, men lite för nära "tjejstorlek" imo. Hellre liiiiite för stor än liiiite för liten. Därför 15300 är bra, eller 15202
De har sänkt priset på keramiska med ca 30%, nu ligger den på 32k usd så omkring 300' och samma för titan 44Wow! Den var riktigt fin!
Undra vad den landar på i pris? Den 26405 jag provade på @Nymans Ur 1851 låg på drygt 400.
Hoppla! Då blev ju en ROOC plötsligt väldigt intressant!De har sänkt priset på keramiska med ca 30%, nu ligger den på 32k usd så omkring 300' och samma för titan 44
Den är riktigt grym!
Tror inte det finns, lättast är nog att bara prata med ex Nymans. Men köpköpköp!Hoppla! Då blev ju en ROOC plötsligt väldigt intressant!
Vet du vart man kan hitta en aktuell prislista för samtliga AP?
Så jävla hård!De har sänkt priset på keramiska med ca 30%, nu ligger den på 32k usd så omkring 300' och samma för titan 44
Den är riktigt grym!
Fantastiskt!Hej Kronan och övriga intresserade av den kommande blå 15450
Jag pratade också med Nymans idag och fick först samma svar som du att den blå enbart skulle vara en "boutique edition". Men då hon sedan dubbelkollade med deras AP expert i butiken (vem det nu är) så rättade hon sig själv och berättade att så inte skulle vara fallet De hade inte fått exakt pris men trodde att den skulle ligga på ca 160' och att de hoppades på att den skulle dyka upp i butiken någon gång under juni månad!
Bra, va!
Riktigt snygg, vad är det för ref?De har sänkt priset på keramiska med ca 30%, nu ligger den på 32k usd så omkring 300' och samma för titan 44
Den är riktigt grym!
26405CERiktigt snygg, vad är det för ref?
Släpptes nu på SIHH?26405CE
Insikten med vilken du distinkt sprider dina sanningar är fantastisk.Måste vara jobbigt att vara sådär osäker.
Känner mig helt trygg vad jag vill ha och inteMåste vara jobbigt att vara sådär osäker.
Om man hellre bär något som är för stort för att det inte ska vara tjejstorlek, så..Insikten med vilken du distinkt sprider dina sanningar är fantastisk.
Jag skulle dragit precis samma slutsats utifrån det faktum att någon föredrar den i dina ögon monstruösa 15400 på 41mm (men helst 15300 och 15202 på 39mm) framför 15450 och dess 37mm.
Jag ger dig semi-rätt så tillvida att ordvalet "tjejstorlek" inte nödvändigtvis var det bästa avseende 37 mm ROOm man hellre bär något som är för stort för att det inte ska vara tjejstorlek, så..
Hade inte kommenterat om det inte vore pga det.Jag ger dig semi-rätt så tillvida att ordvalet "tjejstorlek" inte nödvändigtvis var det bästa avseende 37 mm RO
@Taxman Vi har 15450ST med vit tavla samt 15450BA i lager.
Kom förbi och prova så bjuder vi på ett glas ist.