Vesper
Silver
Upplevs den blå eller mer åt det svarta hållet?Hoppas det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upplevs den blå eller mer åt det svarta hållet?Hoppas det
Upplevs den blå eller mer åt det svarta hållet?
Tack, kanske får överväga ett byteDen blå 15300 är verkligen blå, tycker jag.
Här är en svart 15300 jmfr med blå 15202
(Klockorna på bilden tillhörde @jarrebarre99 och @Guillbert)
Då var ordningen återställd! Impulssålde min Diver i måndags och det har känts tomt sedan dess. Sen dök denna upp på K&S så nu känns det bra igen. .
Offshore helt i platina... fett!
Skoja inte! Riktig "håll käften-klocka"!Offshore helt i platina... fett!
En artikel till:
På tal om AP och poleringar... Till salu hos en handlare nära dig. Nja eller på andra sidan vattnet. Chrono 24 när det är som bäst.
Oj, den där har fått smaka polertrissa... Jag tycker boett, länk och glasring är bortom all räddning. Jag hade tvekat att betala ens 50k för den där...På tal om AP och poleringar... Till salu hos en handlare nära dig. Nja eller på andra sidan vattnet. Chrono 24 när det är som bäst.
På tal om AP och poleringar... Till salu hos en handlare nära dig. Nja eller på andra sidan vattnet. Chrono 24 när det är som bäst.
Dåligt budat. Din för endast 12.499$Oj, den där har fått smaka polertrissa... Jag tycker boett, länk och glasring är bortom all räddning. Jag hade tvekat att betala ens 50k för den där...
#APonPublicTransportation #Guld&Snål
Är väl det den inte är? Känns som någon slags mjuk trissa? Ser hemskt ut iaf.#Bandslipad
Kanske inte riktigt, men den glasringen ser redigt hårdkörd ut!
Ser riktigt schysst ut, grattis! Är det en 14790?#APonPublicTransportation #Guld&Snål
yes m8! Inte så pjåkig men inte heller helt perfekt så man vågar ramla runt med den på också!Ser riktigt schysst ut, grattis! Är det en 14790?