marlun
Guld
Den nya finns endast med blå tavla i stål.Tack för tipset, men glömde dessutom nämna att det är nya modellen jag är ute efter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den nya finns endast med blå tavla i stål.Tack för tipset, men glömde dessutom nämna att det är nya modellen jag är ute efter.
Är färgblind som ett as, trodde den var svart. Då får det bli en blåDen nya finns endast med blå tavla i stål.
Känn på en tycker jag.
Känner väldigt noggrant på borstningen av boetterna och länk som AP utför på sina klockor.
Kolla noggrant på poleringen.
Och ta en titt på det vackra urtavlorna.
Det är en väldig konst i det dom har gjort, och samtidigt världens snyggaste design enligt mig.
Får nog ta och göra det, har aldrigt klämt på någon och kikat närmare men det skulle vara kul. Jag har lite hatkärlek till designen skall jag erkänna men samtidigt är det skillnad på foton och att faktiskt testa/se i verkligheten.
Om man skall köpa en AP - vad är säkraste kortet om man vill få igen pengarna samt ha en lättsåld klocka om man tröttnar?
Tror den var boutique när den såldes men nu kan du få en blå ditsatt för ca 10k funderar på att göra det såsmåningom.15300 med blå tavla kommer nog bli värd rätt mycket, om den inte har blivit det än.
Gjordes inte så värst många av den om jag inte missförstått det.
Tror den var boutique när den såldes men nu kan du få en blå ditsatt för ca 10k funderar på att göra det såsmåningom.
NymansVar kan man göra det?
Jag hörde annat på KS festen.
Jag hörde annat på KS festen.
Förhoppningsvis så svarar dom här.Skoj om det skett någon förändring senaste månaderna men skulle inte skriva ut det som sanning så långe inte Nymans bekräftat det.
15300 är möjlig att byta tavla på hos AD, även till den blå eftersom den fanns som standard på 15300.
Har tidigare kollat ,ed Nymans, och det skulle inte vara några problem.
Annat med 15400 som endast kom med blå tavla som boutique edition.
Kollade med Nymans tidigt 2016.När du kollade med Nymans, var det innan eller efter Audemars Piguet köpte upp och tog över Bagjins verksamhet?
Kollade med Nymans tidigt 2016.
Hoppas det15300 med blå tavla kommer nog bli värd rätt mycket, om den inte har blivit det än.
Gjordes inte så värst många av den om jag inte missförstått det.
Hoppas det
Denna e speciell. KS proviens delux, ryktas om att @vaniljglass, @hook samt @aleks har ägt den innan mig (dvs tre flippers av rang, så det gick fort innan den kom till mig...)Så sjukt jävla bra!
Fan vad jag saknar min vita 15300 nu...
Denna e speciell. KS proviens delux, ryktas om att @vaniljglass, @hook samt @aleks har ägt den innan mig (dvs tre flippers av rang, så det gick fort innan den kom till mig...)
Och @Chrisse , inte heller nådig.Denna e speciell. KS proviens delux, ryktas om att @vaniljglass, @hook samt @aleks har ägt den innan mig (dvs tre flippers av rang, så det gick fort innan den kom till mig...)
Fan, man blir ju nästan tårögd av all historia innan den hamnade hos migOch @Chrisse , inte heller nådig.
Fan, man blir ju nästan tårögd av all historia innan den hamnade hos mig
Klassisk swingersfest!Den fick vad den tålde, här överst i en het trekant med 2 x PP