• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Audemars Piguet Tråden

Bump :)

IMG_2533.JPG

Känn på en tycker jag.
Känner väldigt noggrant på borstningen av boetterna och länk som AP utför på sina klockor.
Kolla noggrant på poleringen.
Och ta en titt på det vackra urtavlorna.

Det är en väldig konst i det dom har gjort, och samtidigt världens snyggaste design enligt mig.

Får nog ta och göra det, har aldrigt klämt på någon och kikat närmare men det skulle vara kul. Jag har lite hatkärlek till designen skall jag erkänna men samtidigt är det skillnad på foton och att faktiskt testa/se i verkligheten.

Om man skall köpa en AP - vad är säkraste kortet om man vill få igen pengarna samt ha en lättsåld klocka om man tröttnar?

Får nog ta och göra det, har aldrigt klämt på någon och kikat närmare men det skulle vara kul. Jag har lite hatkärlek till designen skall jag erkänna men samtidigt är det skillnad på foton och att faktiskt testa/se i verkligheten.

Om man skall köpa en AP - vad är säkraste kortet om man vill få igen pengarna samt ha en lättsåld klocka om man tröttnar?

15300 och 15202 är rätt säkra kort.
Fråga mycket på forumet så du slipper göra misstaget jag gjorde vilket var att köpa ett exemplar som varit väldigt polerat.
Försök att få testa en innan du bestämmer dig, testa den gärna i solen och de länken glimra på ett sätt som ingen annan klocka i världen gör :)

15300 med blå tavla kommer nog bli värd rätt mycket, om den inte har blivit det än.
Gjordes inte så värst många av den om jag inte missförstått det.

15300 är möjlig att byta tavla på hos AD, även till den blå eftersom den fanns som standard på 15300.
Har tidigare kollat ,ed Nymans, och det skulle inte vara några problem.
Annat med 15400 som endast kom med blå tavla som boutique edition.

15300 är möjlig att byta tavla på hos AD, även till den blå eftersom den fanns som standard på 15300.
Har tidigare kollat ,ed Nymans, och det skulle inte vara några problem.
Annat med 15400 som endast kom med blå tavla som boutique edition.

När du kollade med Nymans, var det innan eller efter Audemars Piguet köpte upp och tog över Bagjins verksamhet?

Tillbaka
Topp