Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I väntan på SL än en gång
AP är kanon, jag föredrar de äldre 15300 modellerna
Är det denna som ligger ute till salu?AP är kanon, jag föredrar de äldre 15300 modellerna
NejÄr det denna som ligger ute till salu?
Galet bra!Nu har jag äntligen fått tillbaka min ROC från service. Jag passade även på att inhandla två nya band, bl a ett brunt gummi. Jag tycker det passar super bra. Den ultimata sommarklockan
Nu har jag äntligen fått tillbaka min ROC från service. Jag passade även på att inhandla två nya band, bl a ett brunt gummi. Jag tycker det passar super bra. Den ultimata sommarklockan
Visst hade du den tillochmed till salu ett tag?Länge sedan denna badboy fick handledstid. Check för söndagsklockan!
Stämmer, fick lite hjärnsläpp där nån dagVisst hade du den tillochmed till salu ett tag?
Nu har jag äntligen fått tillbaka min ROC från service. Jag passade även på att inhandla två nya band, bl a ett brunt gummi. Jag tycker det passar super bra. Den ultimata sommarklockan
Geneve igår fanns även en del Noveltys i butiken
Vilken köpte du?
Hade så svårt att välja så det fick bli alla tre
Smarrigt med brunt gummiNu har jag äntligen fått tillbaka min ROC från service. Jag passade även på att inhandla två nya band, bl a ett brunt gummi. Jag tycker det passar super bra. Den ultimata sommarklockan
Galet att det ska ta så lång tid!Äntligen tillbaka efter service, endast 10 månader senare
Servades den i le brassus?Äntligen tillbaka efter service, endast 10 månader senare
Servades den i le brassus?
Jag var och tittade på en 15202 på LW. Synd bara på det vita datumfönstret. På senare tid verkar det som referensen fått blått fönster, vilket är mycket snyggare. När kom det till? Dock ser det ut som det då drar iväg rejält i plånboken då.
Verkligen dags för dig att låta dendär gå vidare nuDet är blå (svart?) bakgrund på datumskivan på nuvarande 15202 som presenterades 2012 till 40-års jubileet av Royal Oak.
Från i onsdags
Verkligen dags för dig att låta dendär gå vidare nu
Haha, never. Det är en keeper. Har ingen lust att vänta i två år på en ny när jag ångrar mig
Nu räcker inte två år längre
Jag är också sugen att testa men är ju inte så lätt att hitta någon som har en rackare. Har så taniga handleder så är rädd att den inte kommer sitta bra.Visade den för en KS'are förra veckan som var sugen på att ställa sig i kö på Nymans men ville prova en först.
Han nämnde nog någonting om ca 2.5 år?
Börjar bli lika galet som Nautilus 5711