@Staafen kommer att bära City klockor som andra bar metallarmband rund handlederna under 80-talet. Vi kan bara hoppas på synth-lugg och stentvättade jeans.Trodde att man hittade dem främst på sommaren…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Staafen kommer att bära City klockor som andra bar metallarmband rund handlederna under 80-talet. Vi kan bara hoppas på synth-lugg och stentvättade jeans.Trodde att man hittade dem främst på sommaren…
Aj fan. 32 år för senYes, 1990 tyvärr.
Kom den inte 1991 eller ’92? Typ som ”Herrarna i Hagen” och ”Hur é d möjligt?”. Alla dessa svenska klassiker. Man kanske skulle satsa på lite Camel och Gucci klockor, de var riktigt heta.Yes, 1990 tyvärr.
Är logiken ”all that goes up has to come down”Tänkte skala ner till antalet 3 under 2022.
Redan avvikit…. dags att komma på rätt köl. Däremot så det som kommit in stannar.Tänkte försöka ge mig in på en GS GMT efter att lite från Tudor (förhoppningsvis) kommit in.
Låååångt kvar av 2022 som tur är så det är gott om tid för nedskalningÄr logiken ”all that goes up has to come down”
Redan avvikit…. dags att komma på rätt köl. Däremot så det som kommit in stannar.
Så är det. Behöver nog fundera på att fokusera mer på band och annat spännande. Får knappt de jag har i ordentlig rotation, för en del blir det några timmars bärande pga. dåligt samvete för de som inte åker på tillräckligt ofta.Låååångt kvar av 2022 som tur är så det är gott om tid för nedskalning
Herregud vad jag ljög för mig själv.. har nog flippat mer än någonsin och köpt två speedys Ska undvika tråden inför nästa år..Två löften:
1. Inte flippa som en galning
2. Inte köpa en speedy igen
Ger mig själv 5 poäng av 10 då jag fixade nr 1 men failade hårt på nr 2Nyårslöfte 1: köpa minst en klocka
Nyårslöfte 2: INTE köpa en massa band
GOTT NYTT
1. Fail, blev 2 Sinn detta år.1. Max 1 ny tysk.
2. Minst 2 nya japaner.
3. Inte sälja något (utöver det jag redan har ute).
Det gick ju sådär, vem försökte jag luraMitt klocklöfte blir att inte sälja denna ❄
Vill ni att jag drar igång årets även om jag inte var i närheten av att hålla mina löften?Kommer det någon ny klocklöftestråd för 2023 @Staafen ?
Vill inte behöva kapa någons ide här så kom igen och skapa en ny vetja
Svar jaaaa Välkommen i löftesbrytarklubben.Vill ni att jag drar igång årets även om jag inte var i närheten av att hålla mina löften?
Jag tycker att du ska starta i år!Svar jaaaa Välkommen i löftesbrytarklubben.
Hur gick detTvå löften:
1. Inte flippa som en galning
2. Inte köpa en speedy igen
Ok då gör jag det but be careful what you wish forJag tycker att du ska starta i år!
Do it!Ok då gör jag det but be careful what you wish for
Helt åt det motsatta hålletHur gick det
ja och flera gånger också?Helt åt det motsatta hållet
Ja eller hur"Själv ska jag försöka ta det lite lugnt med inköp och njuta av det jag redan har. Det är lätt att man inte reflekterar över hur fina klockor man faktiskt har och bara söker nya kickar. Med det sagt kommer jag garanterat köpa nytt men inte i samma utsträckning.
Jag ska även försöka titta lite mindre på köp/sälj för att minimera frestelsen och spontanköpen."
Det gick ju jättebra detta!
Du får en ny chans här"Själv ska jag försöka ta det lite lugnt med inköp och njuta av det jag redan har. Det är lätt att man inte reflekterar över hur fina klockor man faktiskt har och bara söker nya kickar. Med det sagt kommer jag garanterat köpa nytt men inte i samma utsträckning.
Jag ska även försöka titta lite mindre på köp/sälj för att minimera frestelsen och spontanköpen."
Det gick ju jättebra detta!