S
Staafen
Guest
Tack! Mycket bra, jag håller tummarna!Mycket trevlig!
Själv håller jag mitt…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Mycket bra, jag håller tummarna!Mycket trevlig!
Själv håller jag mitt…
Den där skulle passa utmärkt på mig för OWGMarch
Haha du säger det!Den där skulle passa utmärkt på mig för OWGMarch![]()
Kan säga det en gång till om du villHaha du säger det!![]()
Eller kanske två då, hehe. Fyller 50 i år och skulle ju vara fint med både något flott nytt med tanke på det, men kanske också någon skojig vintage från 1972.Ska försöka gå ner i kvantitet, men upp i kvalitet. Har 4-5 dammsamlare i lådan som ska ut och ska försöka hålla mig till en in. Samt serva upp och använda ett par andra som blivit liggande.
Låter skittråkigtJag ska köpa en.. och endast en klocka!
Du är i gott sällskap alltså.Varför känns det som att alla i den här tråden är ett gäng lögnare?
Varför känns det som att alla i den här tråden är ett gäng lögnare?
Vadå lögnare???Jag kan lova att jag INTE kommer utöka samlingen med ytterligare 50 G-shocks![]()
Ok. Du är undantaget
Vadå lögnare???47 kvar innan jag är i riskzonen för att ljuga
![]()
För att det inte går att se skillnad på dom?En Panerai! Fråga mig inte vilken bara!
Nu var det inte jag som sa detFör att det inte går att se skillnad på dom?![]()
Så årets klocklöfte blir alltså att byta ut befintlig respektive??Köpstopp, min respektive kommer annars slänga alla mina klockor![]()
Bra där, grattis!![]()
@Staafen Jag började med en Analog Aqualand härifrån forumet. Första intrycket är riktigt positivt!Ska försöka jaga rätt på ett ”nd limits” gummi nu bara! Hörs i Aqualand tråden…