• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avlägg dina klocklöften här för 2022

Ska försöka gå ner i kvantitet, men upp i kvalitet. Har 4-5 dammsamlare i lådan som ska ut och ska försöka hålla mig till en in. Samt serva upp och använda ett par andra som blivit liggande.

Ska försöka gå ner i kvantitet, men upp i kvalitet. Har 4-5 dammsamlare i lådan som ska ut och ska försöka hålla mig till en in. Samt serva upp och använda ett par andra som blivit liggande.
Eller kanske två då, hehe. Fyller 50 i år och skulle ju vara fint med både något flott nytt med tanke på det, men kanske också någon skojig vintage från 1972.

Har sjukdomen att sälja klockor och sen ångra mig. Så jag ska INTE GÖRA DETTA 2022. I dagsläget har jag DJ 116234 på jubilee och OP 126000 grön och är otroligt nöjd. Vill även utöka min samling med antingen yachtmaster 116622/126622 med blå tavla eller 124270. Just nu väger jag mellan dem men imorgon kan jag vara inne på ett helt annat spår 😂.

Spendera all den tid och pengar jag förra året la på klockor till att göra världen till en bättre plats.... Haha nä skoja ba, de får nån annan ta tag i! Här ska det spenderas!!!

gif buy-buy-buy.gif

Ska bara köpa begagnat i år (klockor då) och på samma tema försöka sälja någon klocka så man kan motivera de nya tillskotten.

Förhoppningsvis kunna jaga lite roliga dress/everyday man kan använda på kontoret snart.

Tillbaka
Topp