Naaaaajs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Naaaaajs!
Blev lite spontant, bjuder in dig nästa!Naaaaajs!
Haha jag förstår! Låter skitbra!Blev lite spontant, bjuder in dig nästa!
Haha.. Hård kväll? Blev det en upp eller nedgradering av klockan?Första gtgn där man kommer hem och inser att det inte är min klocka på armen. Intressant!
Tack för igår![]()
De va bra nivå! Kul som fan, klockan blev enligt mig jämt byte - stålrolle mot stålrolleHaha.. Hård kväll? Blev det en upp eller nedgradering av klockan?![]()
Ser ut som en klassisk Vulcano på Tiki Room!
Sir, you are correctSer ut som en klassisk Vulcano på Tiki Room!![]()
De va ett sk. "Whoops-moment" haha!Var detta "byte" planerat eller lika förvånande som kvalitén föregående kvälls ragg har när man väl vaknar upp?
@Floduttern @JLW

Stämmer broder! 8.6m serieJäkligt schysst den där Subben. Safir med målade index är riktigt nice tycker jag. Vad är det för referens? 16800?
Jag är taggad som satfläsk men är upptagen imorrnLite kort varsel, men vafan!
Någon som är sugen på en GTG imorgon?![]()

Klart vi ska leka nu när bidraget har kommit!Kööööööööööör!
Gröne Jägaren eller Dovas?Klart vi ska leka nu när bidraget har kommit!
Lion Bar är det väl som gäller?Gröne Jägaren eller Dovas?
Gröne Jägaren eller Dovas?
Lion Bar är det väl som gäller?

We will Hermano! Lär bli inom några veckorHade varit askul att vara med på någon GTG elr spontanare någon gång. Hör gärna av er när nästa spontanare bär av.