Det ska testas!Brewdog bar i Kungshöjd har börjat med burgare...
De kör lite udda modeller, inte bara ost+bacon. Jag åt en variant med jordnötssmör och baconmarmelad, samt ost och mer bacon såklart. Bra pommes också. Stark rekommendation!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ska testas!Brewdog bar i Kungshöjd har börjat med burgare...
De kör lite udda modeller, inte bara ost+bacon. Jag åt en variant med jordnötssmör och baconmarmelad, samt ost och mer bacon såklart. Bra pommes också. Stark rekommendation!!!
Tog du en dubbel? Med bara en enkel burgare kan jag hålla med dig om brödet.. men annars är det sannerligen bulls eyeTestat Butchers Market igen. Lite för fluffigt och stort bröd sabbar enligt mig. Inte bäst i stan.
Enkel, men har kört dubbel där innan. Brödet är trist i sig, även om det blir värre med enkel.Tog du en dubbel? Med bara en enkel burgare kan jag hålla med dig om brödet.. men annars är det sannerligen bulls eye![]()
Får gå in mer för att smaka av brödet nästa gång.. kanske får leta nytt burgerställe senEnkel, men har kört dubbel där innan. Brödet är trist i sig, även om det blir värre med enkel.![]()
Hehe, de gör ju inte bort sig direkt.. men för mig är Tugg bättre.Får gå in mer för att smaka av brödet nästa gång.. kanske får leta nytt burgerställe sen![]()
Bra val, håller personligen TUGG högst i Gbg.Jag får ju aldrig äta på The Barn. Typ alltid stängt.
Men GBG levererade ändå idag genom Tugg.
Bra kött. Bra potatis.
![]()
Jag får ju aldrig äta på The Barn. Typ alltid stängt.
Men GBG levererade ändå idag genom Tugg.
Bra kött. Bra potatis.
![]()
Instämmer med Stomatologen!Bra val, håller personligen TUGG högst i Gbg.
Bra val, håller personligen TUGG högst i Gbg.
Instämmer med Stomatologen!
De är ju lite olika, och jag gillar smash-grejen.. men Tugg vinner för mig.Dåså - rätt val mao.
Riktigt bra kvalité faktiskt. Och trevlig lokal och personal.
Bun Meat Bun är dock fortfarande svårslagen pang för pengen...![]()
De är ju lite olika, och jag gillar smash-grejen.. men Tugg vinner för mig.
Jag tycker personligen att Tugg och Butchers Market är bästa i stan. Kan inte med gott samvete äta på Stockyard, vet du om dom bytt ägare ännu?Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.
Massvis med gånger, och de är inte bättre än någon av de andra burgarställena enligt mig.Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.
Check på detTugg blir det nästa gång @Dixie.
Finns i Borås, Lund och GBG, i GBG ligger det nära Nordic Wellness Domkyrkan, längs med samma tvärgata. Helt enkelt riktigt bra burgareTugg, jag har missat detta ställe, vart hittar jag det och vad gör att stället utmärker sig och får alla dessa lovord?![]()
Tackar! Då ska jag dit och testaFinns i Borås, Lund och GBG, i GBG ligger det nära Nordic Wellness Domkyrkan, längs med samma tvärgata. Helt enkelt riktigt bra burgare
Du diskvalificerar din egna åsikt när du droppar o'learys som bättre..Tugg har jag ätit på tre gånger nu i Gbg. Vet inte vad ni ser som inte jag ser. Tycker både The barn, The joint och olerays har bättre burgare. Lika besviken varje gång![]()
Du diskvalificerar din egna åsikt när du droppar o'learys som bättre..
Tugg är gött ju.Det var för att poängtera besvikelsen över tugg![]()
Tugg är gött ju.
O'learys har ju vidrig burgare
Ingen som testat Stockyard vid Avenyn? Jag måste faktiskt säga att jag håller den högst just nu. Har förvisso bara testat en variant där, men valet blir lätt om det står mellan den och Butchers market som är i krokarna. Käkade senast på Tugg i somras och var inte övertygad att de skulle vara bäst, men bra var det åtminstone.