Den är fan svår, Sorpan har tyvärr kassa burgare men grym planka och redigt ölsortiment! Jag tar mig alltid österut för börgers...Någon som provat något bra hamburgare hak omkring bromma området?
Hoppas på bra tips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är fan svår, Sorpan har tyvärr kassa burgare men grym planka och redigt ölsortiment! Jag tar mig alltid österut för börgers...Någon som provat något bra hamburgare hak omkring bromma området?
Den är fan svår, Sorpan har tyvärr kassa burgare men grym planka och redigt ölsortiment! Jag tar mig alltid österut för börgers...
Hoppas på bra tips!
Det har ju öppnat ett "käk" vid tuletorgetMan tycker ju att Sumpan ska ha något bra men nej nej... Tråkigt att det inte finns någon bmb i "Västerort"
BMB hade varit najs! Ska vi öppna en i bromma!?Man tycker ju att Sumpan ska ha något bra men nej nej... Tråkigt att det inte finns någon bmb i "Västerort"
Har bara provat Phils vid Fridhemsplan, är den i Sumpan bra? Haha jo tack vi kör en konkurrent till bmb, vi kör meat bun meatBMB hade varit najs! Ska vi öppna en i bromma!?
Sumpan har ju helt ok Phil's - käkade där i fredags!
PS. med Sorpan jag syftade på restaurang Sorbon Brommaplan =)
Säg till när du testat det där!Det har ju öppnat ett "käk" vid tuletorget
Annars finns det inte så jättemycket vad jag vet... Tänkte testa det idag, men tjejen blev magsjuk istället..
Ligger i samkörning med Story hotel, värt ett besök! Men i sumpan är det public som gäller matmässigt annars.Har bara provat Phils vid Fridhemsplan, är den i Sumpan bra? Haha jo tack vi kör en konkurrent till bmb, vi kör meat bun meat
Har kört public 2ggr alltid så jävla mycket folk och högljutt men maten är bra.Ligger i samkörning med Story hotel, värt ett besök! Men i sumpan är det public som gäller matmässigt annars.
Meat bun meat! Fan va burgersugen jag blev nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Har ni inget bra hak i växjö?Efter att ha läst igenom den här tråden så undrar jag vad f*n jag gör med mitt liv. Hur i helvete kan jag bo i Växjö när det finns sådana underbara hamburgerställen överallt i Sthlm.. Måste flytta dit enbart för burgarna. Det ser riktigt riktigt bra ut!!
Käkade på flippin för ett par år sedan och jag kommer ihåg att jag blev frälst!
Nej knappt. Det finns väl diverse sportbarer som har burgare i samma nivå som O'Learys samt ett ställe som heter Zacks som är helt ok. Sedan finns ju självklart BK, Max samt Donken men det är ju ingen höjdare direkt. Iofs så tycker jag att Big King XL på BK är rätt så nice.Har ni inget bra hak i växjö?
Det är inte bara burgarna som är fel därNej knappt. Det finns väl diverse sportbarer som har burgare i samma nivå som O'Learys samt ett ställe som heter Zacks som är helt ok. Sedan finns ju självklart BK, Max samt Donken men det är ju ingen höjdare direkt. Iofs så tycker jag att Big King XL på BK är rätt så nice.
Herregud vilket patetiskt utbud.. Måste ta mig härifrån![]()
Har du inte testat grilleriet så har du ju inte koll på utbudet och iom du inte listar den så har du inte testat demNej knappt. Det finns väl diverse sportbarer som har burgare i samma nivå som O'Learys samt ett ställe som heter Zacks som är helt ok. Sedan finns ju självklart BK, Max samt Donken men det är ju ingen höjdare direkt. Iofs så tycker jag att Big King XL på BK är rätt så nice.
Herregud vilket patetiskt utbud.. Måste ta mig härifrån![]()
Hahaha juste, jag visste att det var något jag glömde att lista!! jag har faktiskt käkat där en handfull ggr men jag tycker inte att det är så nice alltså.Har du inte testat grilleriet så har du ju inte koll på utbudet och iom du inte listar den så har du inte testat dem![]()
Hahaha never, VLH for lifeDet är inte bara burgarna som är fel därta dig upp hit så kan du få se på lite bra hockey också!
Tveklöst bäst på orten, men visst inte lika braHahaha juste, jag visste att det var något jag glömde att lista!! jag har faktiskt käkat där en handfull ggr men jag tycker inte att det är så nice alltså.
Det är ju inte dåligt men inte i närheten av till exempel Flippin Burger eller AG i Sthlm. Tyvärr alltså
Edit: Ska dock kanske tillägga att varje gång jag har varit där så har det varit väldigt mkt folk vilket kanske leder till att de stressar ut burgarna. Kanske är bättre på lugnare kvällar.
Nästan sthlm. My Number One i Björklinge i Uppsala. 2008-09.![]()
2st 150gram på 90bröd eller 2st 200gram på 150bröd?Nästan sthlm. My Number One i Björklinge i Uppsala. 2008-09.![]()
Vart är pompan?Igår blev det en richeburgare, tycker den står sig bra bland stans finburgare! Väldigt hög så kan bli lite svårt att äta dock
![]()
Den fick inte plats i bild tyvärr, men de var frasiga och goda!Vart är pompan?
Alltid en bra bild när burgaren tar så pass stor plats att pompan inte får platsDen fick inte plats i bild tyvärr, men de var frasiga och goda!
Var är klockan?Igår blev det en richeburgare, tycker den står sig bra bland stans finburgare! Väldigt hög så kan bli lite svårt att äta dock
![]()
2st 150gram på 90bröd eller 2st 200gram på 150bröd?
Challenge accepted! ska googla på den och se om den finns kvar. Skönt ställe att köra en GTG på någon gångvet inte om den eller kiosken är kvar.
Men här är info om den från bladet:
Beställ en ”Super-Atlas” för 229 kronor och du får ett monstermål som väger 2,7 kilo och innehåller 600 gram kött, tre lager bacon, tre stekta ägg, tre skivor ost, sallad, dressing – och 450 gram strips och tre burkar läsk.
Lyckas man få ner allt på 45 minuter får man ett diplom. Folk har kommit både från Arvidsjaur och Visby enbart för att ta sig an burgarutmaningen.
Challenge accepted! ska googla på den och se om den finns kvar. Skönt ställe att köra en GTG på någon gång
Tänkte trycka på "gilla" knappen men tråkigt att det inte var så pass bra. Har dom något större en 110gram där?Okej. Skulle ju testa käk sumpan igår, men det satte en magsjuk flickvän stopp för.
Men idag så tog jag en vändning dit och kände väl meh.
Stället kändes trevligt, men personalen såg lätt ointresserad ut.
Beställde take away, vilket gick snabbt och enkelt.
Över till burgaren.
Beställde en dubbel så jag kände att 110g är lite mjäkigt när man missat frullen.
När jag öppnade upp pappret så rann det ut fett eller något, kändes inte sådär jättekul men det jag störde mig mest på var att brödet var helt blött. Inte fuktigt, utan dyngsurt.
Man ska väl inte säga nej efter en upplevelse, men jag känner att det finns roligare ställen om jag skulle äta ute här i sumpan..
![]()
![]()