• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Tänkte trycka på "gilla" knappen men tråkigt att det inte var så pass bra. Har dom något större en 110gram där?
Själv ska jag till Phil's Burger idag och prova dom för andra gången, var riktigt nöjd första gången så hoppas dom inte sviker
Du kan ta en dubbelburgare som jag gjorde, men annars är 110g det deras burgare väger.
Så den där "hållkäftenburgaren" kände jag mig jävligt besviken på. Som ett alternativ till snabbmat och liknande skulle det absolut funka. Men jag betalade 160 spänn för mitt käk (Dubbelburgare med bacon, pommes och en dragonmajo), så känns det som att om jag nu ska käka en snabbmatsburgare så går jag fan hellre till BK och köper något för 89 spänn. då vet man ju vad man får också.

Nä, desto mer jag tänker på det så kommer jag nog fan inte gå dit igen.

@K-S den känslan suger! Petter har jag faktiskt ingen koll på. Förutom att han gör musik. Ett plus ska de ha i alla fall. Deras burgare var enkla. Bröd, kött, ost och i mitt fall bacon. Och någon dressing till. Sånt gillar jag. Men annars är jag jävligt besviken faktiskt.

4l8N5wp.png

Jag var förbi och skulle testa burgaren på Oljebaren så sent som i fredags men fick tyvärr inget bord, detta medförde dock att jag rullade vidare till Phil's på Kungsholmen och beställde en dubbelburgare som var mycket god, lite tråkiga pommes dock måste jag säga.:p

Kanske sen på bollen, men va ock käkade på oljebaren vid s:t eriksplan.
Ganska litet ställe men mycket folk men satan vilka burgare!
Dom har ett "happy meal" Men två hamburgetallrikar och en flaska Châteauneuf-du-Pape för en tusing.
Rekommenderas starkt!

Några på jobbet skickade förfrågan till Gnarlys Food truck att komma hit under lunchen, take away är aldrig rätt när de gäller finburgers så lite mosig hann den bli - fast satfläsk va bra spicy bacon va! 9/10 faktiskt. Eller så va jag sjukt hungrig, vilket fall som helt är jag dretnöjd!!!!!!!!!!:nailbiting:
image.jpeg

Några på jobbet skickade förfrågan till Gnarlys Food truck att komma hit under lunchen, take away är aldrig rätt när de gäller finburgers så lite mosig hann den bli - fast satfläsk va bra spicy bacon va! 9/10 faktiskt. Eller så va jag sjukt hungrig, vilket fall som helt är jag dretnöjd!!!!!!!!!!:nailbiting:
image.jpeg
Hur många gram och vad fick du lägga för den :)?

• Like
Reactions: JLW
Sist jobbet beställde från Gnarly, så upplevde jag burgarna som sjukt små...
Vad är grejen med Foodtrucks som tar samma priser som på restaurang?

Tillbaka
Topp