Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varierande burgare men alltid lika kass service är mina erfarenheter av dem :/Om något ställe är svajigt i kvalitet så är det Burgers & Beer. Sötpotatisen var galet hård senast (julas). Köttet var dock bättre stekt (medium och inte överstekt som den ibland har varit tidigare). Uppskattar dock att det är lätt att få bord.
![]()
Producerade en liten hamburgerfilm som jag tycker passar här. The Flying Elk i Ga stan har goda burgare.
Och i mars så öppnar dom på söderVar på bun meat bun idag, bästa burgaren jag ätit i Sthlm. Bra bröd, kött och innehåll. Tog en vaniljshake också sanslöst god. Men hade kunnat skippat osten på pommesen det blev för mycket. Men allt som allt utan tvekan värt att köra dit bara för att käka där. Bor i Bromma och körde ner bara för käket.
![]()
Körde lunch på Lilys nytorget och nja. Om jag går dit igen är det enbart för discofriesen.Första kunden på Lily's idag!![]()
Åfan! HB-strand som jag va på är fortfarande helt ok!Körde lunch på Lilys nytorget och nja. Om jag går dit igen är det enbart för discofriesen.
Texas Longhorn brukar (iaf brukade) ha en 450 g på menyn. Lite fusk då det är 3*150 g.Nån som vet var man kan få en riktigt stor och god burgare? Helst 400+gram!
Ja den har man tagit några gånger, men tycker inte burgarna där är helt 100Texas Longhorn brukar (iaf brukade) ha en 450 g på menyn. Lite fusk då det är 3*150 g.
Var på bun meat bun idag, bästa burgaren jag ätit i Sthlm. Bra bröd, kött och innehåll. Tog en vaniljshake också sanslöst god. Men hade kunnat skippat osten på pommesen det blev för mycket. Men allt som allt utan tvekan värt att köra dit bara för att käka där. Bor i Bromma och körde ner bara för käket.
![]()
Ah jävlar den får man kolla upp!http://justnu.gronalund.com/2012/05/sumoburgar-sm-pa-krejsys/
Osäker på om den fortfarande serveras.
Bun meat bun kan du köra med hur mycket kött som helst!Ah jävlar den får man kolla upp!
Heart attack grill är livetSka vi gå ihop ett gäng och dra en quadruple bypass i Vegas?![]()
De är målet! Vi kan hålla handen och traksa in tillsammans den dagen det händer.Heart attack grill är livet
Nån gång ska jag väga 150kg så jag får äta där gratis