• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Om något ställe är svajigt i kvalitet så är det Burgers & Beer. Sötpotatisen var galet hård senast (julas). Köttet var dock bättre stekt (medium och inte överstekt som den ibland har varit tidigare). Uppskattar dock att det är lätt att få bord.
CFKI2fo.jpg

Senast ändrad:
Om något ställe är svajigt i kvalitet så är det Burgers & Beer. Sötpotatisen var galet hård senast (julas). Köttet var dock bättre stekt (medium och inte överstekt som den ibland har varit tidigare). Uppskattar dock att det är lätt att få bord.
CFKI2fo.jpg
Varierande burgare men alltid lika kass service är mina erfarenheter av dem :/

Frick och Hagberg rekommenderas. Riktigt bra.

Brukar annars äta på Prime pga geografiskt läge, som är bra men inte mer än så. Ofta för hårt saltade.

Tycker det finns många som håller sig ungefär i samma kvalitet som Prime, men nästan ingen som är bättre (kanske nu när jag testat ovannämnda Frick och Hagberg). Har dock inte testat oljebaren, flying elk och liknande. Inte heller testar Gnarly som ska vara bra?

Fredags lunch innebär burgare! Dax att testa Mothers burgare, kul att prova något nytt. Allmänt kaos i beställningen och mat som serveras väldigt olika tidsmässigt, några fick maten när andra hade ätit upp. Kanske behövs lite mer intrimning av restaurangen innan det funkar?

Nu till det viktiga, burgaren. Vad f*n var det som serverades?!? En masterpiece av hur det ser ut när man har gått för långt i strävan att tänka utanför boxen. Köttet var väldigt kompakt och torrt, trist. I övrigt var smakerna ok. Känns mer som en modern pannbiff än en burgare.

Betyg: 2- (svaga) burgare

iKtBMkR.jpg

Var på bun meat bun idag, bästa burgaren jag ätit i Sthlm. Bra bröd, kött och innehåll. Tog en vaniljshake också sanslöst god. Men hade kunnat skippat osten på pommesen det blev för mycket. Men allt som allt utan tvekan värt att köra dit bara för att käka där. Bor i Bromma och körde ner bara för käket.
image.jpeg

Miniburgare på Björks. Trevligt med minisar men köttet blir genomstekt. Brunchen i övrigt är bättre än burgaren.
hj550C5.jpg

Var på bun meat bun idag, bästa burgaren jag ätit i Sthlm. Bra bröd, kött och innehåll. Tog en vaniljshake också sanslöst god. Men hade kunnat skippat osten på pommesen det blev för mycket. Men allt som allt utan tvekan värt att köra dit bara för att käka där. Bor i Bromma och körde ner bara för käket.
image.jpeg

Klart mest prisvärda burgaren i Sverige :)

Åt på Phils på birger jarlsgatan i fredags- Jag var nöjd! Tycker att Flippin' är snäppet bättre dock. Bäst var Bon-Bon deli's burgare innan de klappade igen. Nu vette fan vilken som är bäst... :-/

Heart attack grill är livet
Nån gång ska jag väga 150kg så jag får äta där gratis
De är målet! Vi kan hålla handen och traksa in tillsammans den dagen det händer.

Gärna med guldsub eller nått annat dyrt, anatgligen med 22+länkbitar för att få på dem. Då blir den liksom ännu dyrare!

• Like
Reactions: Oew
Tillbaka
Topp