Oew
Guld
Äntligen någon som kan äta mycket mat! Du får hänga på nästa gång när jag ska ta lily's burger tävling 6*200gBlev en Philsburger till middag. En 320gramare och en 100gramare riktigt värt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen någon som kan äta mycket mat! Du får hänga på nästa gång när jag ska ta lily's burger tävling 6*200gBlev en Philsburger till middag. En 320gramare och en 100gramare riktigt värt
![]()
Haha riktigt gört att det finns fler som har en tom magsäckÄntligen någon som kan äta mycket mat! Du får hänga på nästa gång när jag ska ta lily's burger tävling 6*200g![]()
Svettigt! Jäkligt lustigt ställe de där. Hur lyder dommen?![]()
Big mapple hagalund
Svettigt! Jäkligt lustigt ställe de där. Hur lyder dommen?
Fan nu blev man hungrig igen![]()
Big mapple hagalund
Ser riktigt bra ut på bilden Går förbi där varje dag till och från jobbet och sett den där gröna bilen många gånger, så det är värt att stanna och klippa med sig en hem från jobbet?Foodtruck på Odenplan
Testade en lyxburgare med vitlöksmajo, ruccola mm. Mycket smak på allt och ett gott bröd. Trevligt kött om än lite tunt och genomstekt men bra smak. Burgare 69 pix (30 pix till för dubbel). Betyg:
+
![]()
Passade på efter ett besök på SATS...Ser riktigt bra ut på bilden Går förbi där varje dag till och från jobbet och sett den där gröna bilen många gånger, så det är värt att stanna och klippa med sig en hem från jobbet?
Låter som bra återhämtning, många bra saker för muskeltillväxt i den burgarenPassade på efter ett besök på SATS...
Självklart ska du testa den. Skulle rekommendera en dubbel.![]()
Kändes väldigt amerikanskt med en burgare direkt efter träning..Låter som bra återhämtning, många bra saker för muskeltillväxt i den burgaren![]()
Bättre än mina rutiner med alkohol på grappaKändes väldigt amerikanskt med en burgare direkt efter träning..
Hoppade dock läsk o pommes.![]()
Ser riktigt bra ut på bilden Går förbi där varje dag till och från jobbet och sett den där gröna bilen många gånger, så det är värt att stanna och klippa med sig en hem från jobbet?
Tjing!Bättre än mina rutiner med alkohol på grappa![]()
Tusan, nu är jag burgarsugen. Vad säger folk om GTG på gnarly i närtid?![]()
Blir man mät på den lilla jävelnKostråd från tidningen Kom i form (!)(visste att det var bra skit!):
![]()
![]()
Behöver absolut inte vara nyttigt för att det är hemmagjortKostråd från tidningen Kom i form (!)(visste att det var bra skit!):
![]()
![]()
Clock!http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22398377.ab
Någon som bor i Linköping som kan testa när det öppnar![]()
Jag ser dubbla pannbiffar med lök, kvarg och en smörgås. Utmärkt mat!Behöver absolut inte vara nyttigt för att det är hemmagjort
![]()
Du skulle göra dig utmärkt som dietist!Jag ser dubbla pannbiffar med lök, kvarg och en smörgås. Utmärkt mat!![]()
Ohh hur många gram är den på :0Behöver absolut inte vara nyttigt för att det är hemmagjort
![]()
Ganska precis 220 totalt! Den ser väldigt hög ut pga att det är ett lager med långstekt karamelliserad lök emellanOhh hur många gram är den på :0
Tveksamt, det är ju "bara" 220 g kött...Blir man mät på den lilla jäveln![]()
Satan vad hungrig man blev nuGanska precis 220 totalt! Den ser väldigt hög ut pga att det är ett lager med långstekt karamelliserad lök emellanEn sån där räcker som mat hela dagen
Haha när man går till Phils så kör man 320gram + 100gramTveksamt, det är ju "bara" 220 g kött...![]()
Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
Beställde en burgare, oklart vad jag fick!? Den var inte heller helt okej. Betyg:
+
![]()