• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Blev en Philsburger till middag. En 320gramare och en 100gramare riktigt värt :)
image.jpeg
Äntligen någon som kan äta mycket mat! Du får hänga på nästa gång när jag ska ta lily's burger tävling 6*200g :D

Gnarlys
Positivt, det viktigaste dvs en grymt bra burgare. Tog den med ädelost, mycket nöjd. Bra stekt kött och bra bröd.
Negativt, tråkiga pommes. Dyrt, 370kr för en meny, dipp och två öl känns lite väl med tanke på vad det är för ställe. Kass service, de var trevliga och så men troligen för mycket att göra när man som gäst måste be om att få menyn, få beställa, får fel dip till resp burgare, glömmer bort beställd öl osv.

Håller Flipin högre.

Betyg (tack vare burgaren):
:rolex::rolex::rolex::rolex:
q2OBhr4.jpg

Ohälsosam tråd detta. Dock måste jag ta med mig vapendragaren och testa båda Phils och BBB. HCVn på BBB var ju ett riktigt smart drag istället för stips. Gott med ju.

• Like
Reactions: JLW
Beställde hem en burgare med bacon och blue cheese från prime, den kommer inte att beställas igen.
image.jpeg

Foodtruck på Odenplan
Testade en lyxburgare med vitlöksmajo, ruccola mm. Mycket smak på allt och ett gott bröd. Trevligt kött om än lite tunt och genomstekt men bra smak. Burgare 69 pix (30 pix till för dubbel). Betyg:
:rolex::rolex::rolex:+
BX7RG2n.jpg
Ser riktigt bra ut på bilden Går förbi där varje dag till och från jobbet och sett den där gröna bilen många gånger, så det är värt att stanna och klippa med sig en hem från jobbet?

Tillbaka
Topp