Beställer man hamburgare och får det där hade jag skickat tillbaka den. Det är ju typ santa Maria tacobröd den ligger på....Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
Beställde en burgare, oklart vad jag fick!? Den var inte helt okej. Betyg:
+
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställer man hamburgare och får det där hade jag skickat tillbaka den. Det är ju typ santa Maria tacobröd den ligger på....Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
+
![]()
Eeeh? Ska man göra en burgarrulle kanske?Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
+
![]()
Koolt ställe att öla på, men vad är det som serveras egentligen? Kul att de tänker utanför lådan - men då ska det bli bra också...Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
+
![]()
Haha kan vara årets tröttaste "burgare"Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse
+
![]()
Hur många poäng får dom där 2 köttbitarnaSlår det mesta i tråden
BKs dubbel W !
![]()
7/10 för något som beskrivs som både smaklöst och torrt? Måste va riktigt brant uppåt på resten av skalanÅt precis burgarn på riche som var helt ok.
Den var lite torr och smaklös men med hög kvalite på kött och pommes.
Betyg: 7 av 10![]()
BK smakar verkligen så jävla illa! Senaste gången jag käkade där var köttet så packat med brosk att jag nästan kräktesSlår det mesta i tråden
BKs dubbel W !
![]()
7/10 för något som beskrivs som både smaklöst och torrt? Måste va riktigt brant uppåt på resten av skalan![]()
Jag skulle nog säga att det är en av de bättre truckarna. Så absolut!Ser riktigt bra ut på bilden Går förbi där varje dag till och från jobbet och sett den där gröna bilen många gånger, så det är värt att stanna och klippa med sig en hem från jobbet?
Burger King är fan tveklöst den sämsta snabbmatsrestaurangen i alla kategorier.BK smakar verkligen så jävla illa! Senaste gången jag käkade där var köttet så packat med brosk att jag nästan kräktes![]()
Ja de gör fan ingenting bra, bara att köpa en burgare och vända skiten upp och ned för att se köttsidan som inte är "grillad". Ser ut som grå plast och man ser allt brosk och jävulskap som andra ifall har den goda viljan att mala ned.Burger King är fan tveklöst den sämsta snabbmatsrestaurangen i alla kategorier.
Jag förstår inte hur man lyckas vara så usla på allt. Känns ofräscht rakt igenom, kvalitén är sjukt inkonsekvent (inte ovanligt att man typ inte får nån dressing på burgaren, eller att de lyckats få med roten från ett salladshuvud på burgaren), pommesen är bedrövliga (tjocka och smakar typ gammal potatis) och de är dessutom otroligt långsamma.
Hade kanske slut på brödSaddle & Sabre Saloon & Steakhouse
+
![]()
Eller engagemangHade kanske slut på bröd![]()
Satan vilka trötta köttbitarSlår det mesta i tråden
BKs dubbel W !
![]()
Brödet ser verkligen inte dumt ut, men skenet kanske bedrarPå utflykt, inte i Stockholm. Nice try, ser bättre ut än vad den är.. Burgare hör sig bäst i Stockholm.
+
![]()
Brödet var grymt! Men köttet levererade inte, trist detalj.Brödet ser verkligen inte dumt ut, men skenet kanske bedrar
Jag är nog beredd att hålla med! Blev 2gg förra veckan.Jag tycker nog att Barrels Burgers & Beer är Stockholms bästa just nu sett till tillgänglighet, pris och kvalitet. Jävla bra burgare, ligger inte ute i någon obskyr förort och man behöver inte köa i två timmar för att äta. Men det kanske har blivit sämre med det sistnämnda nu var ett tag sen jag var där.
Va fan, endast inbjudna!? Nu måste man tydligen känna rätt personer för att kunna få tag på en bättre burgare. Man kanske måste börja boka bord och minimum ta en en lyxburgare plusmeny för att få et bord..?Grattis södermalm!
![]()
Va fan, endast inbjudna!? Nu måste man tydligen känna rätt personer för att kunna få tag på en bättre burgare. Man kanske måste börja boka bord och minimum ta en en lyxburgare plusmeny för att få et bord..?Eller är det bara invigning?
Var det lika bra som i Farsta?Grattis södermalm!
![]()
Med den beskrivningen så ser jag det som en självklarhet att besöka även restaurangen på Södermalm! Hade varit nice och köra en GTG där någon gång!