• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Saddle & Sabre Saloon & Steakhouse

Beställde en burgare, oklart vad jag fick!? Den var inte helt okej. Betyg:
:rolex:+
9L8XH9E.jpg
Beställer man hamburgare och får det där hade jag skickat tillbaka den. Det är ju typ santa Maria tacobröd den ligger på....

På utflykt, inte i Stockholm. Nice try, ser bättre ut än vad den är.. Burgare hör sig bäst i Stockholm.
:rolex::rolex:+
9VZUFtM.jpg

BK smakar verkligen så jävla illa! Senaste gången jag käkade där var köttet så packat med brosk att jag nästan kräktes :depressed:
Burger King är fan tveklöst den sämsta snabbmatsrestaurangen i alla kategorier.

Jag förstår inte hur man lyckas vara så usla på allt. Känns ofräscht rakt igenom, kvalitén är sjukt inkonsekvent (inte ovanligt att man typ inte får nån dressing på burgaren, eller att de lyckats få med roten från ett salladshuvud på burgaren), pommesen är bedrövliga (tjocka och smakar typ gammal potatis) och de är dessutom otroligt långsamma.

Burger King är fan tveklöst den sämsta snabbmatsrestaurangen i alla kategorier.

Jag förstår inte hur man lyckas vara så usla på allt. Känns ofräscht rakt igenom, kvalitén är sjukt inkonsekvent (inte ovanligt att man typ inte får nån dressing på burgaren, eller att de lyckats få med roten från ett salladshuvud på burgaren), pommesen är bedrövliga (tjocka och smakar typ gammal potatis) och de är dessutom otroligt långsamma.
Ja de gör fan ingenting bra, bara att köpa en burgare och vända skiten upp och ned för att se köttsidan som inte är "grillad". Ser ut som grå plast och man ser allt brosk och jävulskap som andra ifall har den goda viljan att mala ned.

Sen är deras bröd så brutalt fasta, som riktigt dåligt hamburgerbröd köpt på Ica

Jag tycker nog att Barrels Burgers & Beer är Stockholms bästa just nu sett till tillgänglighet, pris och kvalitet. Jävla bra burgare, ligger inte ute i någon obskyr förort och man behöver inte köa i två timmar för att äta. Men det kanske har blivit sämre med det sistnämnda nu var ett tag sen jag var där.

Jag tycker nog att Barrels Burgers & Beer är Stockholms bästa just nu sett till tillgänglighet, pris och kvalitet. Jävla bra burgare, ligger inte ute i någon obskyr förort och man behöver inte köa i två timmar för att äta. Men det kanske har blivit sämre med det sistnämnda nu var ett tag sen jag var där.
Jag är nog beredd att hålla med! Blev 2gg förra veckan.

O'learys
Man ska dricka öl och kolla på sport, inte äta burgare. Skam för Bobby Orr att behöva namnge denna burgare. Kompakt, torrt och trist. Pommesn var inte heller någon höjdare. Bäst är nog sås på flaska. Betyg:
:rolex:
f0wZiLq.jpg

@Zingo provkörning av köket inför öppning den 29:e. @Linkan på det stora hela ja. Några mindre missar men som sagt första gången med tryck. Jag kände absolut igen mig och det var mycket gott!
Med den beskrivningen så ser jag det som en självklarhet att besöka även restaurangen på Södermalm! Hade varit nice och köra en GTG där någon gång!

American Table igår till lunch, ej värt 230kr.
Kunde ej steka köttet enligt den grad som beställdes, var typ kallt när det kom ut. Dock goda smaker.
Pommes var ej tillräckligt friterade även dessa kalla.

Orkade ej påpeka detta då det var kort tid till lunch.

Tillbaka
Topp