• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Är nere i Malmö över helgen, fick fram detta som Malmös bästa hamburgarehak!
Så jäkla gott, 2st 230grammare med ost och bacon, garlic och parmesan ost och vatten att dricka :cool:
Stället heter surf shack
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Vigårda - Mood
Månadens special med avokado, lime och koriander, typ en asiatisk burgare. Fungerar förvånansvärt bra.
Betyg: :rolex::rolex::rolex:

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    106.8 KB · Visningar: 101
En fundering...om det står att hamburgaren ska vara 180gram, är det innan eller efter den är stekt?

EDIT: Det måste ju förresten självklart vara innan tillagning.

Boquerian
Miniburgare har en risk att bli torra och tråkiga, men ack så bra de är på Boquerian. Ända problemet, man måste beställa mååånga..
:rolex::rolex::rolex:

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    98.2 KB · Visningar: 95
  • image.jpeg
    image.jpeg
    98.2 KB · Visningar: 90
De flesta snabbmatskedjor har en hemlig meny, oftast innehåller den lite större varianter, bara att googla borde finnas bild på nätet.

Ska äta lunch med en hamburgerälskare i morgon. Vart ska vi äta? Inte Flippin, Gnarly eller Phils. :) (Men gärna Östermalm).

Jag är lätt down! Flottiga fingrar och klämmande på varandras dinkor känns dock som en sådär lovande kombo:D

Haha! Jag är lätt på. Ska vi köra nästa lördag typ vid lunch? 13/14 någonting?
Jag kan starta en anmälningstråd! Bättre att vi bara skriver ut tid här och håller platsen hemlig för endast de som kommer. Vi kan göra en konversation där alla kan rekommendera ställen

Byggarlunch på Svenska Hamburgerköket idag. Pommesen var inget att hurra för men burgaren vad då raka motsatsen. Åt en Grosshandlaren (ost och bacon) som var mycket bra. Långt ifrån torr på gränsen till flottig vilket i min mening inte var något dåligt.

Tillbaka
Topp