Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beställ "Meatstack" från Mcdonalds hemliga meny. En 300grams burgare som smakar som bicmac. Deras bästa burgare!
Hemlig?Beställ "Meatstack" från Mcdonalds hemliga meny. En 300grams burgare som smakar som bicmac. Deras bästa burgare!
Spännande, men bildbevis behövs för att jag ska tro på denna mytDe flesta snabbmatskedjor har en hemlig meny, oftast innehåller den lite större varianter, bara att googla borde finnas bild på nätet.
Känner att stockholm behöver en bra 500 grammare till såna som ossÄr nere i Malmö över helgen, fick fram detta som Malmös bästa hamburgarehak!
Så jäkla gott, 2st 230grammare med ost och bacon, garlic och parmesan ost och vatten att dricka
Stället heter surf shack
![]()
![]()
![]()
Håller klart med! jag både väntar och längtar, direkt när jag fått informationen att det finns så är jag där.Känner att stockholm behöver en bra 500 grammare till såna som oss
Hoppas det kommer en härlig burgarebild dåBlir lunch på Prime på fredag. Mums.
Lunch eller middag? PA & Co tycker jag har en riktigt bra finburgare!Ska äta lunch med en hamburgerälskare i morgon. Vart ska vi äta? Inte Flippin, Gnarly eller Phils.(Men gärna Östermalm).
Jag är lätt down! Flottiga fingrar och klämmande på varandras dinkor känns dock som en sådär lovande komboSka vi styra upp en Burgar gtg nästa vecka? Säg till om ni är intresserade och även förslag på ställe.
Ska äta lunch med en hamburgerälskare i morgon. Vart ska vi äta? Inte Flippin, Gnarly eller Phils.(Men gärna Östermalm).
Jag är lätt down! Flottiga fingrar och klämmande på varandras dinkor känns dock som en sådär lovande kombo![]()
Jag kan starta en anmälningstråd! Bättre att vi bara skriver ut tid här och håller platsen hemlig för endast de som kommer. Vi kan göra en konversation där alla kan rekommendera ställenHaha! Jag är lätt på. Ska vi köra nästa lördag typ vid lunch? 13/14 någonting?
Låter bra!Jag kan starta en anmälningstråd! Bättre att vi bara skriver ut tid här och håller platsen hemlig för endast de som kommer. Vi kan göra en konversation där alla kan rekommendera ställen
Gör en konvo så kan vi snacka tid och plats där iställetSka vi styra upp en Burgar gtg nästa vecka? Säg till om ni är intresserade och även förslag på ställe.
Åt precis på barrels and Burgers i gamla stan! Trippel cheese sjukt god verkligen i klass med bun meat bun!!
![]()
Kör på det, bara att bjuda in!Jag kan starta en anmälningstråd! Bättre att vi bara skriver ut tid här och håller platsen hemlig för endast de som kommer. Vi kan göra en konversation där alla kan rekommendera ställen
Den där såg riktigt bra ut! Dock smakar den där Fritz colan förjävligt.