Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade BMB Söderhallarna igår. Lite kaos, 30 min för att få beställa och 40 min väntan därefter...Det fick bli ett stopp på Bun Meat Bun i Söderhallarna idag, tycker nog att den i Farsta är lite vassare, men troligtvis ingen skillnad.
![]()
Måste instämma, provat båda och den i Farsta känns godare. Tror att det kan vara för att den i Farsta är betydligt charmigare. Synd att den i Söderhallarna är i en så tråkig miljö.Det fick bli ett stopp på Bun Meat Bun i Söderhallarna idag, tycker nog att den i Farsta är lite vassare, men troligtvis ingen skillnad.
![]()
Måste instämma, provat båda och den i Farsta känns godare. Tror att det kan vara för att den i Farsta är betydligt charmigare. Synd att den i Söderhallarna är i en så tråkig miljö.
För mig är dem helt klart bäst i stan, vilket är din favorit?Håller helt med!
För mig är dem helt klart bäst i stan, vilket är din favorit?
Värdelöst inlägg utan bild men tryckte 200g högrevsburgare idag med ost å briochebröd i Kungsan ur en food truck. Trycker en imorgon med säkert så då återkommer jag med bild![]()
Precis den! Jag och kollegan tyckte den var god men fick gå till Indian Garden, ca i mitten på motsatt sida, ganska så omgående efteråt för att äta oss mättaVar det första vagnen närmast Hamngatan?
Precis den! Jag och kollegan tyckte den var god men fick gå till Indian Garden, ca i mitten på motsatt sida, ganska så omgående efteråt för att äta oss mätta![]()
Hur mycket äter du människa??!!?Precis den! Jag och kollegan tyckte den var god men fick gå till Indian Garden, ca i mitten på motsatt sida, ganska så omgående efteråt för att äta oss mätta![]()
Precis den! Jag och kollegan tyckte den var god men fick gå till Indian Garden, ca i mitten på motsatt sida, ganska så omgående efteråt för att äta oss mätta![]()
Skaffat husdjur....Hur mycket äter du människa??!!?
Så stor är du ju inte![]()
Ja det är riktigt jämt mellan BMB och Flippin! Tycker nog BMB tar hem det då de lyckas få med fler komponenter i sin burgare vilket påverkar smaken. Flippin blir lite för mycket kött och ost ibland.Den där frågan är så svår, men BMB och Flippin delar nog på förstaplatsen. Svenska Hamburgerköket är precis snäppet under, även de är riktigt riktigt bra tycker jag!
Kött och ost som är det viktigaste!Ja det är riktigt jämt mellan BMB och Flippin! Tycker nog BMB tar hem det då de lyckas få med fler komponenter i sin burgare vilket påverkar smaken. Flippin blir lite för mycket kött och ost ibland.
Bun meat bun Söderhallarna
The famous bun burger med extra kött och extra ost. 4/5 serti subar
![]()
![]()
Var nere i Kungsan tidigare idag. Kändes som att de har lite svårt att leverera på topp då det är så mycket folk, typ att de tappar fokus på leveransen.
Mm fan tjejerna som flippade hade inte erfarenheten nog brukar va ett annat gäng som kör!Var nere i Kungsan tidigare idag. Kändes som att de har lite svårt att leverera på topp då det är så mycket folk, typ att de tappar fokus på leveransen.
För övrigt, en föredömlig kombi med bubbel och burgare!![]()