Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har bara varit på flippin en gång tyvärr men när jag var där åt jag två dubbel och den andra var extremt överkryddad och på gränsen till oätligFranky's
Då var det äntligen dags att prova Franky's. Detta gatukök som förstått att de är bra att sticka ut och servera kvalitet. Ett tänkt besök häromdagen ställdes in då kön var mycket längre än tiden som fanns att tillgå. Nytt försök idag. Stänger vid 21 så vi samlades vid 20, lagom sent för att slippa kö. Men, bara ett MEN... Det var lite för sent, de hade sålt slut så det fanns inga fler burgare ikväll!
Så det blev ingen mat från detta gatukök...
![]()
(Stulen bild från nätet)
Blev att tröst äta en dubbel Burgler på Flippin, den är än bättre än dubbel cheese. En i sällskapet som åt där för tredje gången denna vecka (tydligen farligt att bo för nära) konstaterade att den var grym men att de är lite ojämna i kvalitet vad gäller stekningsgrad, små marginaler som gör stor skillnad. Men det blev femäven denna gång.
Slutet gott, allting gott.
Ge det en chans till, har varit där 10+ gånger och alltid bra. Du hade nog bara otur.Har bara varit på flippin en gång tyvärr men när jag var där åt jag två dubbel och den andra var extremt överkryddad och på gränsen till oätlig
Sista gången på Phils Kungsholmen. Jag struntar fint i om det känns stressigt i köket för personalen, man lämnar inte över moment av mathanteringen till diskpersonalen. Andra gången det händer att disken står och packar mat. Det finns så jäkla många burgarställen att välja bland så det är farligt för ett ställe när man börjar slarva med detaljerna. Känns viktigare för vissa "kedjor" att öppna nya ställen än att bevara bibehållen standard.
Tycker burgarna var svag 3 av 5 där.Sista gången på Phils Kungsholmen. Jag struntar fint i om det känns stressigt i köket för personalen, man lämnar inte över moment av mathanteringen till diskpersonalen. Andra gången det händer att disken står och packar mat. Det finns så jäkla många burgarställen att välja bland så det är farligt för ett ställe när man börjar slarva med detaljerna. Känns viktigare för vissa "kedjor" att öppna nya ställen än att bevara bibehållen standard.
Road kill??På min lokala sylta..
![]()
Road kill??
Antar att den smakade bättre än den ser ut?Massor av karmeliserad lök
Antar att den smakade bättre än den ser ut?
Vi har ju diskuterat smak och tycke gällande MC tidigare, kan bara konstatera att vi även här har lite olika åsikter och smakDen ser perfekt ut!
Synd du inte tog en triple smashTestade Barrels idag. Bra bröd, trevliga pommes och bra tillagad burgare. Blev en dubbel cheese.
4/5 sertisubar
![]()
Jadu, funderade länge på det. Får göra det nästa gång. Alltid beslutsångest..Synd du inte tog en triple smash
Ska precis slakta 360gram burgare med bacon & dubbel ost
![]()
Faktiskt sant. Jag undrade vem som åt lever sen började jag käka min. Aja den gick ner å mu ska jag röka en cigarr.Deras burgare steks så illa att de smakar lever.
Svarta Sara på båda, herr Jureskogs favorit.![]()
Testade även jag Jureskogs sista nu, rakt av äcklig burgare som smakar artificiellt och märkligt. Texasburgaren var ok, New York var god, denna var ett totalt stolpskott. Och jag vet inte vad det är med McDonalds bacon, men det smakar verkligen saltat bränt anus.
Här är AGs burgare den är baserad på fö
![]()
Inte heller på den uppskattar jag osten, men burgaren är grym!
Jo jag vet, den är inte i linje med min personliga ostsmak även om den är ok själv. Men kombinationen av såser med köttet tyckte jag var märklig och inte angenäm allsSvarta Sara på båda, herr Jureskogs favorit.