Samma här!![]()
Tripple smash på Barrels.
Gott!
4/5 serti subar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här!![]()
Tripple smash på Barrels.
Gott!
Flipin Burgers Sliders.Några bra burgers på Smaka på Stockholm?
Flipin Burgers Sliders.
HK Lila Truck: 200g högrevsburgare.
Curbsides Burger from Hell.
Blev en till högrevsburgare
![]()
Fegis!! Skulle kört Burger From Hell!!För mig blev det chili n cheese på curbside!
Haha hur fan får man i sig 2st 240 grammare?Körde nyss barrels, burgers & beers med sambon. Jag körde 2st 240grammare utan tvekan den bästa burgaren i stan enligt mitt tycke. Kan verkligen rekommenderas 4,5/5,0.
Hade varit fullpott om det inre hade regnat
![]()
![]()
Ett tungt benpass på gymmet innan så klarar man av det mestaHaha hur fan får man i sig 2st 240 grammare?![]()
Vad är det påBakisdräparen. Johnny 2 Times med extra kött och ost på Lilys Burger Nytorget.
Mycket bra. 4.5/5 serti subar.
![]()
Bakisdräparen. Johnny 2 Times med extra kött och ost på Lilys Burger Nytorget.
![]()
Vad är det på
Såg mkt bra200g kött
Pepper-jack ost
Silverlök och dressing
Såg mkt bra
Kämpa Aleks!Bakisdräparen. Johnny 2 Times med extra kött och ost på Lilys Burger Nytorget.
![]()
ExaktÄr det 3 köttbitar då? Beställde hem den igår men tog inget extra förutom stekt jalapeños
Men blev inte riktigt mätt![]()
Exaktbeställer alltid extra på typ alla ställen. Behöver åtminstone 300g för att bli hyfsat mätt. När jag gör egna brassar jag alltid 400g nötkött
Jag har! Helt ok men inget jag springer tillbaka för.Någon som testat Burger Schack (Årstagatan 21)?![]()
Aha ok, tråkigt.. Såg nån på Instagram som påstod "bästa burgaren jag någonsin ätit".Jag har! Helt ok men inget jag springer tillbaka för.
KlassikerAha ok, tråkigt.. Såg nån på Instagram som påstod "bästa burgaren jag någonsin ätit".
Hon kan inte ha ätit många burgare i sitt liv då![]()
![]()