1 ute typ, ibland slinker det ner någon tillHur många burgare i veckan klipper du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1 ute typ, ibland slinker det ner någon tillHur många burgare i veckan klipper du?![]()
Var och åt lunch på "American Bar & Steakhouse" på Drottninggatan. 108kr för alla burgare med pompa fanns 8-10st burgare att välja på samtliga 200gram. Sedan för en 20:a kunde man få dubbel upp så 400gram (självklart körde man på det) för 128kr var det en bra lunch och en bra burgare skulle inte gå dit på en helg och käka middag men värt pengarna för vad man fick!
4,0/5,0 lunchhak
2,5/5,0 middagshak
![]()
Tvek på den, kanske inte är malt på plats men troligtvis köpt färskt i paket.Fryspuck?
Tvek på den, kanske inte är malt på plats men troligtvis köpt färskt i paket.
Men för he**te, går ju inte att dra en 400 g på lunchen när man ska jobba efter!Var och åt lunch på "American Bar & Steakhouse" på Drottninggatan. 108kr för alla burgare med pompa fanns 8-10st burgare att välja på samtliga 200gram. Sedan för en 20:a kunde man få dubbel upp så 400gram (självklart körde man på det) för 128kr var det en bra lunch och en bra burgare skulle inte gå dit på en helg och käka middag men värt pengarna för vad man fick!
4,0/5,0 lunchhak
2,5/5,0 middagshak
![]()
Allt är en inställning, men blev årets matkoma efter hahaMen för he**te, går ju inte att dra en 400 g på lunchen när man ska jobba efter!Du har en imponerande hunger!
![]()
Allt är en inställning, men blev årets matkoma efter haha![]()
Besvikelse är rätta ordet.Någon som har varit på Gnarly på sista tiden? Ska ev dit
Besvikelse är rätta ordet.
Jag provade dem när de var på Smaka på Stockholm, deras truck. Ett skämt.
Sedan den vid odengatan, godkänt inte mer.
Du får haka på när jag ska slå gnarly's rekord på största burgare. Tidigare rekord ärr en fyrdubbel så tänkte försöka mig på en enkilos bjässeAllt är en inställning, men blev årets matkoma efter haha![]()
Ja trucken var på Kungsträdgården.Var det den första närmast Hamngatan ?
Älskar utmaningarDu får haka på när jag ska slå gnarly's rekord på största burgare. Tidigare rekord ärr en fyrdubbel så tänkte försöka mig på en enkilos bjässe![]()
Phil's burger Sundbyberg. Torrt kött.
Fick som svar att det är meningen att det ska vara medium, och att kockarna är nya.
Tack.
Eller hur, hon bad inte ens om ursäkt...Kockarna är nya är ju ett bra argument![]()
På hötorgsterrasens tak (!) Står det en truck som säljer riktigt fina burgare![]()
Ja precis, bland annat. Finns även en truck med Chilensk streetfoodÄr det där Afro tacos står?
Skippa detNågon som har varit på Gnarly på sista tiden? Ska ev dit
Skippa det