• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Zingo

Rolex
Barrels
Lycka, erufari, smak. Perfekt stekt och bra kryddat kött (gillar den lite saltare smaken). En bättre lunch.
:rolex::rolex::rolex::rolex::rolex:
image.jpeg
 

Zingo

Rolex
Birka Burger & Beers
Har sagt att jag aldrig mer ska gå hit då där är så ojämna i leverans. Fint väder, uteservering, fotboll, öl och ja burgare gjorde ett nytt försök värt det. Denna gång perfekt medium stekt, förvånansvärt bra. Nöjd!
:rolex::rolex::rolex:
image.jpeg
 

Josef B

Bestraffaren
Birka Burger & Beers
Har sagt att jag aldrig mer ska gå hit då där är så ojämna i leverans. Fint väder, uteservering, fotboll, öl och ja burgare gjorde ett nytt försök värt det. Denna gång perfekt medium stekt, förvånansvärt bra. Nöjd!
:rolex::rolex::rolex:
image.jpeg
Som sagt, lite ojämn men men sista gången var jalapeno burgarna bra.
 

Bottega

Cartier
Jag bor precis vid BB&B, jag har käkat där en gång och har tyckt att det var bra! Vill tycka att de är för jävligt dyra bara. Jag åt på Shake Shack för två veckor sedan, ribban är satt för min del :cool: Helvete vad gott det var. Hoppas de öppnar i Sverige i framtiden.
 

Zingo

Rolex
Jag bor precis vid BB&B, jag har käkat där en gång och har tyckt att det var bra! Vill tycka att de är för jävligt dyra bara. Jag åt på Shake Shack för två veckor sedan, ribban är satt för min del :cool: Helvete vad gott det var. Hoppas de öppnar i Sverige i framtiden.
Allt är dyrt på Rörstrandsgatan.. Men så är det inte som Fridhemsplan heller - på gott och ont.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Kör på någon med extra kött & ost iaf! :)

Det blev faktiskt en plain med ost och bacon och dubbelt kött med Apple pie shake. Och chocolate chip cookie-glass efteråt.

Burgaren var bra men för hårt stekt (trots att jag bad om medium rare). Shaken var magiskt god och efterrätten mycket bra. Lite för torra och tunna cookies dock, hade mått bra av att bakats lite tjockare.

Edit: Slänger in en bild på efterrätten. (Hamburgaren såg ut som en hamburgare.)

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Miami

Rolex
2-Faktor
image.jpeg

På BMB
Blev en bunburger med extra kött
Riktigt bra men tar nog något med lite mer sås nästa gång tyckte brödet var lite torrt men är ingen större brödfantast så kan bero på det :)
 
Senast ändrad:

floristen

Cartier
2-Faktor
Käkade precis en Fabrikören 360g från Svenska Hamburgerköket, var för hungrig så missade att ta bild på den jäkeln.. men jäkligt god var den, saftig om inte annat!
Den får iallafall 3,5 seikos av 5 möjliga! :cool:
 

Bottega

Cartier
Birka burgers & beer
Riktig slafsburgare. Kvaliteten verkar variera som en annan medlem tidigare poängterade. Majonäsen var fan hemsk.

2/5

UkZL3y6.jpg
 

Zingo

Rolex
Phil's Flemminggatan
Gillar stekytan på Phil's burgare. En dubbel cheese så 320 g plus pompa så nu blir det att gömma sig i vassen. Gillar att de har lunch fram till 16:00.
:rolex::rolex::rolex:+
image.jpeg
 
Topp