Zingo
Silver
2*60 g... Trodde att det var 2*120 g när jag beställde. Som sagt, man ska äta annat när det inte är burger ställe..Brödet ser ju enormt ut
Eller var det knappt något kött?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2*60 g... Trodde att det var 2*120 g när jag beställde. Som sagt, man ska äta annat när det inte är burger ställe..Brödet ser ju enormt ut
Eller var det knappt något kött?
Åh fan, är det Arvid t.v?Avslutade precis en klassisk riche-burgare, perfekt stekt kött, enkla och goda tillbehör.
Betyg: 6/5 tequilas
![]()
Haha yepp!Åh fan, är det Arvid t.v?
Ah, vi är kollegorHaha yepp!
Kul hälsa om du ser honom!Ah, vi är kollegor![]()
Will doKul hälsa om du ser honom!
att prova är aldrig fel.Wasabimayo på burgare, ja eller nej?
att prova är aldrig fel.
bra?Nu år det gjort
Jag gillar den med pulled pork på, kladdigt värre.Det blir Prime ikväll. Vilken är bästa burgaren tycker ni?
Jag gillar den med pulled pork på, kladdigt värre.
Kör på någon med extra kött & ost iaf!Käkade dock nattbakad högrev till lunch, så var lite mer sugen på traditionell burgare. (Jobbigt liv, jag vet)
Som sagt, lite ojämn men men sista gången var jalapeno burgarna bra.Birka Burger & Beers
Har sagt att jag aldrig mer ska gå hit då där är så ojämna i leverans. Fint väder, uteservering, fotboll, öl och ja burgare gjorde ett nytt försök värt det. Denna gång perfekt medium stekt, förvånansvärt bra. Nöjd!
![]()
Allt är dyrt på Rörstrandsgatan.. Men så är det inte som Fridhemsplan heller - på gott och ont.Jag bor precis vid BB&B, jag har käkat där en gång och har tyckt att det var bra! Vill tycka att de är för jävligt dyra bara. Jag åt på Shake Shack för två veckor sedan, ribban är satt för min delHelvete vad gott det var. Hoppas de öppnar i Sverige i framtiden.
Kör på någon med extra kött & ost iaf!![]()
Värdelöst inlägg utan bilder.Körde Burger and Barrels i gamla stan i helgen. Riktigt smaskig och bra pompa
ok din flüteVärdelöst inlägg utan bilder.