• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Blev en liten till :cool:

20160923_141419.jpg
Haha monster!

Gnarlys fredag lunch, HOT Bob med frites. Smakade inte jättemycket och friten var smaklös och kall. För 129 kr i lunchpris förväntar jag mig mer..

20160923_121855.jpg

Blir premiär på BMB på lunchen idag. När är köerna som värst? Ska man försöka komma typ 11.30 eller snarare 12.30? Och vad rekommenderas? Är det cheesus extra fin som gäller, eller? #rookie #needburgerhelp

Blir premiär på BMB på lunchen idag. När är köerna som värst? Ska man försöka komma typ 11.30 eller snarare 12.30? Och vad rekommenderas? Är det cheesus extra fin som gäller, eller? #rookie #needburgerhelp
Kör bara, köerna vettefan. Har för mig att Cheesus utgått, enligt deras instagram iaf. :D
Du borde passat på tidigare! Extra fin som gäller, ja. #nocheesus

Cheesus bör ju testas nu under september.
Annars gillar jag Royal Cheese och Famous Bun Burger

inte orkat bläddra igenom hela tråden så vet inte om detta blir upprepning, Men Flying elks tryffelburgare! Bland det bästa jag käkat!

Tillbaka
Topp