Calfen
Silver
Haha monster!Blev en liten till
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha monster!Blev en liten till
![]()
Hur..? Åt där till lunch idag, en cheesus med extra kött, blev kämpigt redan efter halva!Blev en liten till
![]()
Respekt!Blev en liten till
![]()
Den första var en Cheesus standard extra fin. Slank ner som en iskall Hof en varm sommardag. Blev perfekt mätt, men eftersom jag inte tog fries så tog jag en Cheesus extra fin liten. Nu känns det i magen ska du vetaHur..? Åt där till lunch idag, en cheesus med extra kött, blev kämpigt redan efter halva!
Den första var en Cheesus standard extra fin. Slank ner som en iskall Hof en varm sommardag. Blev perfekt mätt, men eftersom jag inte tog fries så tog jag en Cheesus extra fin liten. Nu känns det i magen ska du veta![]()
Svagis!! Minst 3 burgare. Imorgon, kanske..Hur..? Åt där till lunch idag, en cheesus med extra kött, blev kämpigt redan efter halva!
Haha mycket möjligt att jag är en svagis! Och nog för att den heter Cheesus men det var ju förfan BARA ost. Fortfarande matkoma, åt kl11.Svagis!! Minst 3 burgare. Imorgon, kanske..
Tänkte dra dit på söndag när man är lagom bakfull och lagom hungrig efter Lidingöloppet. Blir nog 3 burgare dåSvagis!! Minst 3 burgare. Imorgon, kanske..
Dotterns hand på bilden...priceless!!Gnarlys fredag lunch, HOT Bob med frites. Smakade inte jättemycket och friten var smaklös och kall. För 129 kr i lunchpris förväntar jag mig mer..
![]()
Hon gillade inte heller fritenDotterns hand på bilden...priceless!!
Klart hon inte gjorde. Hon har smak!Hon gillade inte heller friten
Kör bara, köerna vettefan. Har för mig att Cheesus utgått, enligt deras instagram iaf.Blir premiär på BMB på lunchen idag. När är köerna som värst? Ska man försöka komma typ 11.30 eller snarare 12.30? Och vad rekommenderas? Är det cheesus extra fin som gäller, eller? #rookie #needburgerhelp
Cheesus bör ju testas nu under september.Blir premiär på BMB på lunchen idag. När är köerna som värst? Ska man försöka komma typ 11.30 eller snarare 12.30? Och vad rekommenderas? Är det cheesus extra fin som gäller, eller? #rookie #needburgerhelp
Aha är den borta nu? Falsk marknadsföringKör bara, köerna vettefan. Har för mig att Cheesus utgått, enligt deras instagram iaf.
Du borde passat på tidigare! Extra fin som gäller, ja. #nocheesus
Enligt ig. Jag hann dock förbi i lördags kom jag på. Trippel Cheesus whatsup.Aha är den borta nu? Falsk marknadsföring![]()
Klämde också en i lördags, extra kött och ost.Enligt ig. Jag hann dock förbi i lördags kom jag på. Trippel Cheesus whatsup.
![]()
![]()
Enligt ig. Jag hann dock förbi i lördags kom jag på. Trippel Cheesus whatsup.
![]()
![]()
Stämmer nog det du säger, klart du ska ha en cheesus med extra kött isf.Såg det, men det står ju "septemberkampanj". Så jag tolkade det som sista helgen med Cheesus, men att den serveras september ut? Nåja, annars blir det väl någon annan bara. Blir nog bra. =)
Stämmer nog det du säger, klart du ska ha en cheesus med extra kött isf.![]()
Alltså det är helt otroligt vad du trycker i dig BMB, har du börjat få stammis rabatt än?Stämmer nog det du säger, klart du ska ha en cheesus med extra kött isf.![]()
Vadå, finns det stammisrabatt? Borde fan få det. Skandal.Alltså det är helt otroligt vad du trycker i dig BMB, har du börjat få stammis rabatt än?