MisterStefan
Basic
Hur är Babas i Högdalen/Rågsved?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur är Babas i Högdalen/Rågsved?
Vad är det mer på cheesusen än kött och ost? Någon dressing?Cheesus, extra kött och ost. 4/5 serti subar. Inte jättemycket smak på köttet tyvärr och brödet var lite trist.
Kvalitén varierar en del på BmB
![]()
Jodå.Bmb söder idag. Någon?
![]()
Knockout på Texas såklart![]()
Fredag och Phills!
Bilden gör inte 320 g besten rättvis. Men gott var det.
+
![]()
Fredag och Phills!
Bilden gör inte 320 g besten rättvis. Men gott var det.
+
![]()
Reagerade också på brödet. Ser ut att komma direkt ur påsen utan de minsta gram kärlekDubbel på Phils sitter bra på fredagslunchen! Men brödet ser tråkigt ut? Brukar vara bättre än sådär?
Bmb Cheesus extra fin. Ost någon?
![]()
Har ätit på följande: BMB, Flippin', Lily's, Barrels, Prime.
Ska äta på Käk och Phil's Burger. Vilka fler behöver provas?
Jag har faktiskt ätit på SHK, men minns inte egentligen hur burgaren smakade, det var säkerligen några(?) år sedan nu. Tack för erbjudandet, jag hojtar till om jag ska käka där igen.Svenska Hamburgerköket rekommenderas om du vågar dig utanför tullarna. Dom har även ett sjysst ölutbud. Hojta om du vill ha sällskap.![]()
Mc Donalds på Hornsgatan, El maco vego.
Faktiskt en de bättre burgarna de säljer nästan i dubbelcheese klass!
![]()
Mc Donalds på Hornsgatan, El maco vego.
Faktiskt en de bättre burgarna de säljer nästan i dubbelcheese klass!
![]()
Why god why?!
- Hej, jag vill beställa en cheeseburgare, sjukt sugen på cheeseburgare. Men jag vill inte ha någon ost på min cheesburgare. Jag vill inte heller ha något kött på min cheeseburgare. Ska bli då jäkla gått med en cheesburgare.Haha jag tog en vanlig el maco oxå men vego var nästan godare![]()
Hur mycket burgare äter du?Igår
![]()
Idag
![]()
Lagom för ett lagom tryck, fysiken kräver lite burgare.Hur mycket burgare äter du?