Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte att det de facto har blivit sämre, dock har konkurrensen förändrats totalt under fem år vilket medför att preferenserna på vad som är bra har höjts väsentligt. Därav tror jag att det är lätt att uppfatta det som sämre än vad det är och var.Stannade till på Flippin idag och det var väl ungefär två år sedan jag var där senast.
Helt ok burgare men enligt mig bra mycket sämmre än förr, eller så sviker minnet...??
Ja, det låter sannolikt.Tror inte att det de facto har blivit sämre, dock har konkurrensen förändrats totalt under fem år vilket medför att preferenserna på vad som är bra har höjts väsentligt. Därav tror jag att det är lätt att uppfatta det som sämre än vad det är och var.
Hur mycket burgare äter du?
Lagom för ett lagom tryck, fysiken kräver lite burgare.![]()
Den är märklig, ja.Testade en Super Cheese på McD igår. Ingen höjdarupplevelse faktiskt. Tycker bättre om enkelheten och "balansen" i den vanliga cheesen. Super Cheese blir varken en fristående burgare eller ett snack. Lite "meh?"-vibbar.
Skippa pommes. Det fattas någonting, som att de missat ett steg i processen. Men vad vet jag.Den är märklig, ja.
Käkade snabbt på The border igår. Schyssta burgare, ska förbi i helgen och recensera lite närmare. Då kan man klämma 2-3 och ev pommes.
Är medveten om att det här är tråden för Sthlm. MEN hittar igen Linköpingstråd.
Ska nämligen dit imorgon och bo på Best Western Plus Priceless Hotell. Eftersom vi har lite kort om tid innan Kent drar igång, behöver vi en restaurang som inte ligger för långt bort, och inte tar för lång tid med väntetider mm.
Såg att det låg en Beer and Burger i huset/hotellet.
Har nån ätit där, funkar det?
Den är helt ok iaf jfr med resterande något skrala utbud!![]()
Hade vart 3 st till om jag närvarat. Fan.
Hade vart 3 st till om jag närvarat. Fan.
Tihihi imorrn blir det Bmb![]()
Sugen? Tänk på att jag har mancold from hellOch jag är inte bjuden...
Sugen? Tänk på att jag har mancold from hell![]()
YesJag är småbarnsfar, alla mina barn har det inklusive hustru... Vet dock inte om jag kan ännu. Hörs imorgon FM.
Vet dessvärre inte, jag går alltid dit efter kl 13 för att slippa köer.Hur är köerna på bmb i Söderhallarna på lunchen?
Vet dessvärre inte, jag går alltid dit efter kl 13 för att slippa köer.
Tihihi imorrn blir det Bmb![]()
Såja. Bara burgaren, inga fries. Få se om jag kan få i mig en till
![]()