• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Flippin
Dagens burgare blev en dubbel Burgler. Köttet är alltid bra på Flippin, saftigt fast det inte är rosa. Vet inte om gårdagens Cheesus har förstört uppfattningen om hur mycket ost det ska vara på burgaren, kändes lite fjuttigt nu... :( Drog ner betyget.
:rolex::rolex::rolex::rolex:+
image.jpeg

Stannade till på Flippin idag och det var väl ungefär två år sedan jag var där senast.
Helt ok burgare men enligt mig bra mycket sämmre än förr, eller så sviker minnet...??

Stannade till på Flippin idag och det var väl ungefär två år sedan jag var där senast.
Helt ok burgare men enligt mig bra mycket sämmre än förr, eller så sviker minnet...??
Tror inte att det de facto har blivit sämre, dock har konkurrensen förändrats totalt under fem år vilket medför att preferenserna på vad som är bra har höjts väsentligt. Därav tror jag att det är lätt att uppfatta det som sämre än vad det är och var.

Testade en Super Cheese på McD igår. Ingen höjdarupplevelse faktiskt. Tycker bättre om enkelheten och "balansen" i den vanliga cheesen. Super Cheese blir varken en fristående burgare eller ett snack. Lite "meh?"-vibbar.

Testade en Super Cheese på McD igår. Ingen höjdarupplevelse faktiskt. Tycker bättre om enkelheten och "balansen" i den vanliga cheesen. Super Cheese blir varken en fristående burgare eller ett snack. Lite "meh?"-vibbar.
Den är märklig, ja.

Käkade snabbt på The border igår. Schyssta burgare, ska förbi i helgen och recensera lite närmare. Då kan man klämma 2-3 och ev pommes.

Är medveten om att det här är tråden för Sthlm. MEN hittar igen Linköpingstråd :p.
Ska nämligen dit imorgon och bo på Best Western Plus Priceless Hotell. Eftersom vi har lite kort om tid innan Kent drar igång, behöver vi en restaurang som inte ligger för långt bort, och inte tar för lång tid med väntetider mm.
Såg att det låg en Beer and Burger i huset/hotellet.

Har nån ätit där, funkar det?

Är medveten om att det här är tråden för Sthlm. MEN hittar igen Linköpingstråd :p.
Ska nämligen dit imorgon och bo på Best Western Plus Priceless Hotell. Eftersom vi har lite kort om tid innan Kent drar igång, behöver vi en restaurang som inte ligger för långt bort, och inte tar för lång tid med väntetider mm.
Såg att det låg en Beer and Burger i huset/hotellet.

Har nån ätit där, funkar det?

Den är helt ok iaf jfr med resterande något skrala utbud! :)

Glasshyttans värdshus
Ett besök i Södertälje och test av Wagyu burgare. Frågar servitören om burgaren är bra och om jag kommer bli imponerad vid jämförelse med toppställena i Stockholm (kanske låter lite drygt men är less på kassa burgare som serveras alltför ofta). God smak på allt men de har tyvärr komprimerat köttet och stekt det för mycket vilket förstör ett sådant bra kött.
:rolex::rolex::rolex:-
image.jpeg

Tillbaka
Topp