almeyero
Silver
Sög i mig en cheesus med extra kött, extra hot och extra fin. Så jäkla bra! Precis lagom lunch.
![]()
Bredvid kompisens "extra allt Bunburger":
![]()
Fyfan vad vackert!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sög i mig en cheesus med extra kött, extra hot och extra fin. Så jäkla bra! Precis lagom lunch.
![]()
![]()
Fy fasen vad bra! Måste tillbaka innan månaden är slut så jag får en till cheesus.Sög i mig en cheesus med extra kött, extra hot och extra fin. Så jäkla bra! Precis lagom lunch.
![]()
![]()
Fy fasen vad bra! Måste tillbaka innan månaden är slut så jag får en till cheesus.
Det ska det göra, spännandeInnan helgen då.
Kommer det en oktoberspecial sedan?
Nu var de säkert 1,5-2 år sedan jag åt den. Men Jureskogs burgare var magisk.. Återkom gärna om du käkar den så man vet om de är värt att åka dit!AG:s ikväll.
Är det värt att skippa steken till förmån för hamburgaren?
Beror på vilken stek du tänkt dig, de är grymma. Förra veckans: Angus entrecote, Angus biff, finsk mjölkko och Kobe biff!AG:s ikväll.
Beror på vilken stek du tänkt dig, de är grymma. Förra veckans: Angus entrecote, Angus biff, finsk mjölkko och Kobe biff!![]()
Jag hade kört något ifrån köttlistan istället för burgaren.AG:s ikväll.
Beror på vilken stek du tänkt dig, de är grymma. Förra veckans: Angus entrecote, Angus biff, finsk mjölkko och Kobe biff!![]()
Den dyraste givetvis...![]()
Jag älskar burgare och AGs är grym, men köttet spöar burgaren punkt för punkt IMOAG:s ikväll.
Finsk mjölkko: 350krDen dyraste givetvis...![]()
AG:s ikväll.
Bunmeatbun är king ju!
![]()
Vilka burgare är det där? Den vänstra ser sjukt najs ut!
Royal cheese ser det ut som.Vilka burgare är det där? Den vänstra ser sjukt najs ut!
Haha, snackats om mycket på senaste sidorna ja..Det där stället ligger i Söderhallen![]()
Det där stället ligger i Söderhallen![]()
Finns inte ännu men det kanske är på G dockVadå, finns det stammisrabatt? Borde fan få det. Skandal.
Juste, testade en dubbel burgare + någon burrito på The Border i lördags också. Det var riktigt gott & fräscht, glömde ta bild.
Det gör man inte, lugn och ro på flippin en fredag påstår jag är en omöjlighet. Framför allt sen dom öppnade för lunch där. Men värt att gå oavsettVilken tid går man till Flippin en fredag för att få hyfsat lugn o ro? Så nära middagstid som möjligt.