almeyero
Silver
Det blir Vigårda på Vasagatan på lunchen idag. Har vi några experttips på vad man ska välja?
Ingen höjdare alls tyvärr.. Finns heller inget riktigt nice burgarställe vid T-Centralen. Ta en långlunch och besök något av de bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir Vigårda på Vasagatan på lunchen idag. Har vi några experttips på vad man ska välja?
3 naturella dubbel cheese ihopbyggda på valfri donken funkar alltid. Doppa i mcflurry med sundae-sås för optimal upplevelse.Mer att jag kommer med röd linje och ska luncha med en kompis som kommer med blå linje. Så vi sa att vi ses vid TC.
Vet att restaurangen inte ligger i Sthlm, men vem är på att köra dit bara för detta?
![]()
Vart ligger den?Vet att restaurangen inte ligger i Sthlm, men vem är på att köra dit bara för detta?
![]()
Var ligger den då?![]()
Vart ligger den?
Enellys! Finns i Örebro, Hallsberg, Lindesberg och Borlänge!
Denna ligger just i ÖrebroVar ligger den då?![]()
Vet att restaurangen inte ligger i Sthlm, men vem är på att köra dit bara för detta?
![]()
Fanns en liknande deal i Västerås innan de bytte ägare. Raggarnas favoritställe under Power Meat - Giddegrillen.
1 kg kött, pommes och lite andra tillbehör som sallad och dressing.
Det är dock inga prettoburgare som det vanligtvis postas i tråden, tänk raggare framför pretto![]()
Spotted pig
![]()
Stor besvikelse. Genomstekt hårt packad puck med lite blåmögelost.
WhaaaatVar där i juni och var även jag besviken. Hade förväntat mig något riktigt bra!
Tillbehören förstod jag inte alls...
Vill slå ett slag för Tweeds burgare med trippelfritterade pommes och pepparmajo! Om den inte skrivits om innan.. satan vad god!
Tog även en Old fashion efteråt som var en av de bästa jag druckit!
![]()
![]()
Tweed är ett trevligt ställe med goda drinkar. Däremot tycker jag att personalen är dryg som fan. Förvisso ett år sedan jag var där senast men de har vid alla mina besök haft en trött attityd
Nä men såg i en hamburgare grupp på fb att det oftast går att lösa en cheesus ändå, om det är lite mindre folk & råvarorna är preppade. Typ.Vafan, finns cheesus fortfarande kvar? Måste till bmb snarast![]()
Vafan, finns cheesus fortfarande kvar? Måste till bmb snarast![]()
Precis eller om man pratar samma språk som kockenNä men såg i en hamburgare grupp på fb att det oftast går att lösa en cheesus ändå, om det är lite mindre folk & råvarorna är preppade. Typ.![]()
Yes, postat några gånger. Tycker de är rätt fräscha och goda burgare, burriton var schysst den med. Rimliga priser, pommesen var sådär.Någon som provat The Border?
Maffia...Precis eller om man pratar samma språk som kocken![]()