Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OturVar på BMB 2a oktober och försökte få en Cheesus. det fick jag inte.Var dessutom bara jag där.
Kommer gå åt helvete, köer deluxe tro?
Känns som det va..Kommer gå åt helvete, köer deluxe tro?
Skulle inte gå dit ens om jag fick betalt - mer usel burgare får man ju leta efter.Känns som det va..
GTG? Haha. Kommer vara tjockt med gamar.
Nä men fy farao - jag kan hellre bjuda på en burgare eller två än att behöva trängas med en massa folk som bara är där för att det är gratis. . Men då bor jag ju i glesbygd just för att slippa trängas med folk.GTG? Haha. Kommer vara tjockt med gamar.
Roligt initiativ, men nej tack för mig
Kan man få sin länk gratis justerad samtidigt så kommer jag!
Stod i kön 20 min sen blev jag insläppt. Klart värtKommer gå åt helvete, köer deluxe tro?
Hur var den då?Stod i kön 20 min sen blev jag insläppt. Klart värt![]()
GTG? Haha. Kommer vara tjockt med gamar.
Burgare med bacon och cheddarost och perfekt krispiga pommes med två dippsåser för 0kr, klart värt väntan.Hur var den då?Värt att stå i kö för?
Burgare med bacon och cheddarost och perfekt krispiga pommes med två dippsåser för 0kr, klart värt väntan.
Min topp 4 just nu.
Käk (Sundbyberg)
Phils Burger (Sundbyberg)
Prime Burger (Södermalm)
Big Mapple (Hagalund)
Har dock kvar en hel del ställen att testa. Pallar dock inte köa till förbannelse så vissa poppisställen kommer förbli obesökta av mig.
lol, inte ens topp 20 på min lista.
lol, inte ens topp 20 på min lista.
Svenska Hamburgerköket är bäst, ni som säger emot har dåliga smaklökar.
Sann historia.Svenska Hamburgerköket är bäst, ni som säger emot har dåliga smaklökar.
Så Big Mapple är värt ett besök?Min topp 4 just nu.
Käk (Sundbyberg)
Phils Burger (Sundbyberg)
Prime Burger (Södermalm)
Big Mapple (Hagalund)
Har dock kvar en hel del ställen att testa. Pallar dock inte köa till förbannelse så vissa poppisställen kommer förbli obesökta av mig.
Så Big Mapple är värt ett besök?
Min lokala också.... om man inte räknar med Max men det för inte jagMin lokala så jag är partisk. Men 200grammaren är kanon.
Min lokala också.... om man inte räknar med Max men det för inte jag![]()