Du frågar för mycket, ät bara.Flippin' imorgon. Är månadens burgare (vegetarisk) värd att pröva? Eller ska man gå på något annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du frågar för mycket, ät bara.Flippin' imorgon. Är månadens burgare (vegetarisk) värd att pröva? Eller ska man gå på något annat?
Du frågar för mycket, ät bara.
![]()
Tyvärr bara tre samt med extra ostSer jag fyra köttbitar?![]()
Sveriges mest överhypade burgarställe. Fortfarande.Det blev för övrigt en dubbel cheese på Flippin. Bra burgare och så, men det känns trots allt som mer hype än kvalitet. Och 125:- utan några tillbehör är ett rätt högt lunchpris.
Du äter så mycket burgare så jag litar absolut på dina betyg men den där bilden alltså...fy fan så trött och rent ut sagt osmakligt jävla äcklig den burgaren ser ut hahahaFlippin
En dubbel Burgler levererar som vanligt. Blev take a way så brödet ser liiite mindre nice ut på bilden men var gott som bara den.
+
![]()
Ingen klassisk instagram bild det inte!Du äter så mycket burgare så jag litar absolut på dina betyg men den där bilden alltså...fy fan så trött och rent ut sagt osmakligt jävla äcklig den burgaren ser ut hahaha
Liten den såg ut att vara, blev du mätt?Provade Borders - Bra burgare helt klart, jag kommer gå dit igen
![]()
200 gram + pommes så det blev jagLiten den såg ut att vara, blev du mätt?![]()
Menyn ser faktiskt smarrig ut. Är ledig tisdag, så man kanske ska passa på. Har de lunchöppet?200 gram + pommes så det blev jagMen håller med dig om att bilden är vilseledande!
Tror dom öppnar 11.00 varje dag. Kör bah!Menyn ser faktiskt smarrig ut. Är ledig tisdag, så man kanske ska passa på. Har de lunchöppet?
Menyn ser faktiskt smarrig ut. Är ledig tisdag, så man kanske ska passa på. Har de lunchöppet?
Phils idag till lunch. Körde en dubbel med bacon och pommes. Halv kul :/
![]()
Gnarly överlag är en besvikelse.Gnarlys - Fridhemsplan
WTF har hänt med Gnarlys? Eller är det bara Fridhemsplan? Första besöket här. Blev en La Formagio burgare. Brödet är för stort och blir oproportionerligt stor i jämförelse med köttet. Köttet var svampigt utan hård stekyta men lätt rå (vilket dock är trevligt), får känslan att de stekt den på försvag värme. Pommes lite trista men ok. Det som man blir riktigt less på är 25kr för dipp!Hade inte tänkt att köpa hela flaskan. Girigt.
Sjukt besviken.
-
![]()
Nja, det var skoj med deras Cheesus men den är inte kvar. Håller absolut Barrels högre mfl, men bra är det.Bun Meat Bun i Söderhallarna verkar vara det som anses bäst i tråden, eller? Får bli en sväng förbi asap. Annars är min favorit hittills Svenska hamburgerköket!
Gnarlys - Fridhemsplan
WTF har hänt med Gnarlys? Eller är det bara Fridhemsplan? Första besöket här. Blev en La Formagio burgare. Brödet är för stort och blir oproportionerligt stor i jämförelse med köttet. Köttet var svampigt utan hård stekyta men lätt rå (vilket dock är trevligt), får känslan att de stekt den på försvag värme. Pommes lite trista men ok. Det som man blir riktigt less på är 25kr för dipp!Hade inte tänkt att köpa hela flaskan. Girigt.
Sjukt besviken.
-
![]()
Den var ju trots allt inte totalkass men det finns så mycket annat som är bättre. Så därav en svag trea. Fortfarande besviken på att en dipp kostar 25kr..Det var väldigt generöst med en 3:a i betyg efter den sågningen![]()