Äntligen en som förstår.Phils Birger Jarlsgatan
![]()
En dubbel (320g) tryffelmajo med steklök burgare, bra skit! Kan konstatera att jag gillar stekytan och all smak den ger på Phils, vilket jag saknar på många andra ställen. Mycket nöjd!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen en som förstår.Phils Birger Jarlsgatan
![]()
En dubbel (320g) tryffelmajo med steklök burgare, bra skit! Kan konstatera att jag gillar stekytan och all smak den ger på Phils, vilket jag saknar på många andra ställen. Mycket nöjd!
![]()
BMB Söderhallarna får ju Donken att framstå som en mysig lyxrestaurang om man pratar lokal och inredning. Men goda burgare, absolut!Käkade på Phils på Birger Jarlsgatan i fredags
En 160g truffel och en 100 cheese med bacon och pickles
Absolut god men jag håller nog BMB högre
Kan ha att göra med att senast jag var på BMB så var det 25 grader och sol och nu ett jävla skitväder
BMB Söderhallarna får ju Donken att framstå som en mysig lyxrestaurang om man pratar lokal och inredning. Men goda burgare, absolut!
Schebogrillen, visserligen inte centrala STHLM men SL kör buss hit.
Lustig mix mellan klassisk Sibylla och modernt hamburgerhak. Tog en enkel med ost. 150 gram a 85 kr utan dryck och pommes. Skulle nog kört på en roligare variant.
![]()
Köttet ser okej ut. Men osten har ju knappt ens börjat smälta? Och brödet?
Osten var klassisk i plast. Brödet var dock typ hemmabakt. Jag skulle kört på någon exklusivare variant och jag tror inte att den unga tjejen var så van.
Det låter ju iofs bra, men Lite stekyta på brödet hade ju kanske varit ett lyft då?
Ja.Vart intas bästa burgaren om 2,5 timme?
Kravbild: gångavstånd från Norra Bantorget.
Flippin?
Glöm inte Barrels! Perfekt stop när du shoppar sovenier på Västerlånggstan.Själv en helg i STHLM.
Fortsätter käka mig genom burgarutbudet.
![]()
Ska prova ev på fredag![]()
Att kalla den där "extra rare" känns.... väldigt märkligtHade för övrigt en sjukt bra lunchburgare på Phils Gärdet idag. Beställde en dubbel med ost, inget annat. Och bad om extra rare, då jag tycker att de alltid översteker. Helt klart bästa burgaren på Phils hittills.
![]()
![]()
Att kalla den där "extra rare" känns.... väldigt märkligt![]()