Värst av alla är överlägset BK, riktig skitkedja med skitburgarePrecis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värst av alla är överlägset BK, riktig skitkedja med skitburgarePrecis.
Hahaha!!Reklam:
![]()
Verklighet:
![]()
Första April?
Kallas även Grand Deluxe Hah
Prime
Inte heller denna gång levererar Prime. Genomstekt och torr om än en trevlig yta. En dubbel utan pommes med vatten för 167 kr känns inte ok,speciellt inte till lunch.
+
![]()
60kr för extra kött. Fanns en dagens för hundringen men var inte sugen på pommes.På riktigt? Minns inte att det var så dyrt där? Otroligt isåfall!
Blev en bin meat bun idag. Bunburger med extra kött såklart.
![]()
Det är riktigt bra, ska dessutom öppna i stan?Barrels and burgers
En dubbel Barrels, så bra.
Lunch 139kr exkl tillbehör.
![]()
Stämmer, Norrlandsgatan vid Nordea.Det är riktigt bra, ska dessutom öppna i stan?
Tips på burgare i London? Åker imorgon så ganska sent ute![]()
Om du visste hur dåligt kött där är i Vigårdas burgare så hade du betalt 100kr mer alla dagar i veckanGick snabbt. Nu ligger den i min mage.
Burgaren var god, väl avvägd sälta, god dressing och schysst bröd. Sötpotatispommesen vad inte så imponerande. För lite ost o för lite mayo(?). Gott med chili. Funderar på om inte pommes skall vara gjorda av vanlig potatis ändå...
Inget fel på servicen, men inte imponerande. Blandat klientel såhär en måndagkväll. Jämflr man med vigårda som jag bruka besöka av bekvämlighetsskäl är det mer unga människor. Hade jag ätit samma sak på vigårda (en burgare med sötpotatispommes o en öl) hade jag haft en hundring kvar. Dock är det ju skillnad på burgaren.
Besöket får 6 rolex av 10.
Notera att jag inte på något sätt är van hamburgarmänniska.
![]()
Du menar att man får vad man betalar för även här?Om du visste hur dåligt kött där är i Vigårdas burgare så hade du betalt 100kr mer alla dagar i veckan!
Förvisso, men Prime har ju nästan lika trista köttpuckar själva...Om du visste hur dåligt kött där är i Vigårdas burgare så hade du betalt 100kr mer alla dagar i veckan!
@k0ltrastenTips på burgare i London? Åker imorgon så ganska sent ute![]()
Du menar att man får vad man betalar för även här?
Snarare kvalitén på köttet hos Vigårda, enligt vad som står på köttet måste det vara genomstekt.. Vilket väldigt få är.Förvisso, men Prime har ju nästan lika trista köttpuckar själva...
Fattar inte riktigt.Snarare kvalitén på köttet hos Vigårda, enligt vad som står på köttet måste det vara genomstekt.. Vilket väldigt få är.
Tack men nej tack!
Nu drar jag fritt från minnet Men ska man tillaga mat som ej är genomstekt måste man ha en kallskänka.Fattar inte riktigt.
Jag har sett flera burgarställen i Göteborg som har fått tillsägelser om att de måste tillaga well done. Något från miljöförvaltningen tror jag.
Är det samma på Vigårda, eller anser de själva att de måste göra köttet well done?