• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Tog avocadoburgaren. Inte så himla smart att smacka på en halv avocado - gled ur direkt när jag greppade den. Skuren, typ som paprika, hade varit bättre. Går hellre till Mäster Anders med trevligare personal.

Fick vänta 40 min på maten... Annars var själva burgaren helt OK.

Då hade du tur. Primes signum verkar vara långsamma, otrevliga och trötta burgare.
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Ja servicen är bättre på folkungagatan, men burgarna är fortfarande ingen höjdare. Finns absolut ingen andledning att gå dit när BMB ligger några minuter bort.

Sämst är nog Birger Jarlsgatan. Tätt följda av Holländargatan.
 
  • Like
Reactions: Wi

Linkan

Rolex
Hamburgare med @Josef B på BMB, för mig 2st 200grammare och för Josef 1 200grammare
IMG_3988.JPG
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Vill gärna ha tips på lunchburgare i sthlm på fredag. Har provat Lilys, Flippin, Prime, Bun meat Bun och Barrels vad jag kommer på nu. BMB helt klart bäst enligt mig. Inte så roligt ställe dock.
De får gärna servera bärs också!
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Är väl Phils som återstår då. Gnarly finns också, men överprisat skit. Miss Behave om du orkar ta dig till Gamla Stan.

Sen vill jag även slå ett slag för TGI Fridays. Enda gången det är värt att äta där är på lunchen. 99 spänn med pommes och läsk. Burgaren är väl inte superbra. Men deras JD-sås är riktigt god.
 
Är väl Phils som återstår då. Gnarly finns också, men överprisat skit. Miss Behave om du orkar ta dig till Gamla Stan.
Sen vill jag även slå ett slag för TGI Fridays. Enda gången det är värt att äta där är på lunchen. 99 spänn med pommes och läsk. Burgaren är väl inte superbra. Men deras JD-sås är riktigt god.
Då borde du testa Franky's som snart öppnar igen (på Tegnérgatan) efter flytt. Bästa burgaren i Stockholm enligt mig.
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Är väl Phils som återstår då. Gnarly finns också, men överprisat skit. Miss Behave om du orkar ta dig till Gamla Stan.

Sen vill jag även slå ett slag för TGI Fridays. Enda gången det är värt att äta där är på lunchen. 99 spänn med pommes och läsk. Burgaren är väl inte superbra. Men deras JD-sås är riktigt god.
Tack för tipsen! TGIF har jag med käkat burgare på kom jag på nu, var väl som sagt inte mycket att hänga i granen. Gnarlys är jag relativt säker på att jag käkat fast från deras food truck. Men minns inte säkert.
Kanske skulle prova Miss Behave det såg ju najs ut!
 

Sjobedan

Rolex
Åt på prime i tisdags. Ingen direkt höjdare.

Tråkigt kött som inte höll ihop ordentligt. Smaklösa ''cheese pommes'' på sin höjd värda ett Mjeh, duger i krig.

Synd att Flippin inte hade öppet när vi skulle äta.
 

Zingo

Rolex
Barrels - City
Burgare "festival" med bara Barrels, tre sorter.

Nyöppnat. Helv**e, hejdå Beach 2017...
IMG_1867.JPG


Bra tryck men gick snabbt (inte som förra årets kaos vid Hornstull).
IMG_1855.JPG

Strukturerade köer
IMG_1865.JPG

Burgerland och Burgerdude
IMG_1862.JPG

IMG_1864.JPG

Trevligt att kunna avsluta med en ofiltrerad pilsner (när man besökte bryggeriet i Pilsen förra veckan).
IMG_1866.JPG


Blir: :rolex::rolex::rolex::rolex:
 
Topp