• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Du får gärna göra en enkätundersökning om du vill, har pratat med flera stycken som delar min åsikt. Men man kan väl sluta diskutera öht. om man nu inte tycker om att andra har andra åsikter än en själv :)
Men håller du inte med om att det blir lite märkligt när dina smakpreferenser ska påverka huruvida man kan jämföra/inte jämföra något och dessutom huruvida något kommer slå eller ej? :)

Men håller du inte med om att det blir lite märkligt när dina smakpreferenser ska påverka huruvida man kan jämföra/inte jämföra något och dessutom huruvida något kommer slå eller ej? :)
Vadå, jag tror inte att finpizzan kommer att slå stort för att där finns det ett annat alternativ som flera uppskattar lika mycket/mer, det är ett resonemang som är lika värt som vilket annat resonemang om framtiden. Jag upplever inte att det är en gigantisk buzz om finpizza på samma sätt som finburgaren har tagit stor plats i Stockholms restaurangvärld. Har du några objektiva faktan om framtiden så vill jag gärna låna din tidsmaskin, jag skulle vilja spekulera lite på börsen med den :)

Oerhört märkligt om man inte får ange sin personliga syn på något i en tråd som mer eller mindre till 100 % består av subjektiva upplevelser.

Vadå, jag tror inte att finpizzan kommer att slå stort för att där finns det ett annat alternativ som flera uppskattar lika mycket/mer, det är ett resonemang som är lika värt som vilket annat resonemang om framtiden. Jag upplever inte att det är en gigantisk buzz om finpizza på samma sätt som finburgaren har tagit stor plats i Stockholms restaurangvärld. Har du några objektiva faktan om framtiden så vill jag gärna låna din tidsmaskin, jag skulle vilja spekulera lite på börsen med den :)

Oerhört märkligt om man inte får ange sin personliga syn på något i en tråd som mer eller mindre till 100 % består av subjektiva upplevelser.
Fritt fram att säga att man inte tror på det, en annan att säga att det ÄR si och så pga att det smakar på ett visst sätt i sin egna mun m.m. :)

Tillbaka till burgare.

Käkade på Bastard Burger i helgen som öppnade i Stockholm samma dag.
En av de bättre jag testat i Stockholm, var lite rörigt i personalen men köper det då det var sjukt mycket folk och nyöppnat.
Prisvärt skulle jag säga då man fick dagens burgare inkl fries och en öl för 150kr :)

Värt att testa!

alltså.....de omåttligt populära brioche-bröden smakar och doftar härsket smör....jag vet att ni alla känt samma sak men inte vågat lyfta det...
..det är vidrigt smak

alltså.....de omåttligt populära brioche-bröden smakar och doftar härsket smör....jag vet att ni alla känt samma sak men inte vågat lyfta det...
..det är vidrigt smak
6F815EBD-9D45-4765-88BF-83D2C84048C2.jpeg

Den här liraren skulle nog tipsa on McD :D

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/ddrXQO/snart-slar-han-rekordet--30-000-big-mac

"I augusti 2016 noterades han för att totalt under sin livstid ha ätit 28 788 Big Mac från McDonalds, vilket gav honom en plats i Guinness rekordbok. En vanlig vecka äter han 14 stycken och han köper hamburgarna i mängd, för att ta hem, frysa in och värma i mikrovågsugnen när magen kurrar. Sedan maj 1972 har Don Gorske bara haft åtta Big Mac-fria dagar. Håller han takten når han 30 000 förtärda burgare i maj senare i år."

..det är vidrigt smak
Håller med. Varför är de ens poppis? Bäst blir en burgare på en riktigt färsk lättstekt och frasig vanlig franska imo.

Tillbaka
Topp