• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Alltså. Jag är helt med dig. Dricker själv alltid zero/light, även om jag sätter i mig annan skitmat. Tyckte mest att det var roligt att få slänga kommentaren åt andra hållet. för en gångs skull... ;)
Misstänkte det. :p

Testade förövrigt Gnarlys förra helgen, bra middagsburgare. Mindre bra för att hålla i handen, därav 3,5 av 5 sertis.

Utom rikets gränser men jäkligt bra. Shake shack i Atlanta.
IMG_20171129_194355.jpg

Barrels
Testade månadens burgare. I december är det jul inspirerat och brödet innehåller saffran. Låter konstigt men lussebullar är gott, burgare är gott, kombinationen.. är faktiskt gott!
:rolex::rolex::rolex::rolex:

Senast ändrad:
Född och uppvuxen i Farsta kan man inte stå emot att vara lokalpatriotisk och lägga sin röst på Bun meat bun. Tycker faktiskt att de är bättre än Phils, Flippin och de andra konkurrenterna. Alltid riktigt bra stekyta, gott kött, bra bröd och bra pris. En Boylan-Cola på det och det är nästan en tiopoängare.

En väldigt bra icke-finburgare, sk grisburgare, från Rörstrandgrillen framför Filadelfiakyrkan vid St Eriksplan. En av de bättre efter Vega och Hamburgerbaren i Hammarby sjöstad.
400 grammare satt jävligt bra nu på kvällskvisten :)
20171130_230702.jpg

Fast jag saknar den äldre damen som alltid jobbade där för ett antal år sedan....hon kunde göra burgare hon :)

Långt ifrån Sthlm men om ni semestrar på Koh Samui så är ett besök på "The hungry wolf" en stark rekommendation!
Stället ligger på Chaweng Beach och har vid två tillfällen provat deras "Classic Wagyu Beef", 350 gram kärlek.
10/10 poäng, och tjejen som inte gillar "konstiga hamburgare" föll även hon pladask!
IMG_3418.JPG

Efter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Faan junior, tänk på figuren, så du inte slutar som denna farbror:)
Du som verkar vara en riktig burger ätare, var är dem bästa burgarna på min sida av stan, Solna, Sumpan, Järfälla?

Faan junior, tänk på figuren, så du inte slutar som denna farbror:)
Du som verkar vara en riktig burger ätare, var är dem bästa burgarna på min sida av stan, Solna, Sumpan, Järfälla?
Haha, man försöker.
Jag har dessvärre ingen större koll på norra sidan, den enda jag hört talas om är CGs streetfood i Danderyd som ska vara bra. Men har inte haft svängarna förbi där ännu. :)

Tillbaka
Topp