Haha...känner mig rätt tjock efter dessa burgare dagarViktigt med Cola Zero. Man vill ju inte bli tjock.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha...känner mig rätt tjock efter dessa burgare dagarViktigt med Cola Zero. Man vill ju inte bli tjock.![]()
Japp, kör alltid det med burgare eller pizza. Bantar.Viktigt med Cola Zero. Man vill ju inte bli tjock.![]()
För att det är ju därför man dricker det..Viktigt med Cola Zero. Man vill ju inte bli tjock.![]()
För att det är ju därför man dricker det..
https://traningslara.se/socker-ger-latt-viktuppgang-sotningsmedel-gor-det-inte/
Misstänkte det.Alltså. Jag är helt med dig. Dricker själv alltid zero/light, även om jag sätter i mig annan skitmat. Tyckte mest att det var roligt att få slänga kommentaren åt andra hållet. för en gångs skull...![]()
Misstänkte det.
Testade förövrigt Gnarlys förra helgen, bra middagsburgare. Mindre bra för att hålla i handen, därav 3,5 av 5 sertis.
Har ganska nära till Gnarlys på Fridhemsgatan från jobbet. Brukar bli en lunchburgare där någon gång i månaden. Tycker att det är helt okej. Håller Phils-klass, men inte Flippin'/BMB-nivå.
Burgaren är väl okej, men inte priset. Jobbar också i krokarna, väljer Phils alla dagar i veckan.
Var finns det en Phils där omkring?
Fleminggatan
Phils är ju mycket sämre än Gnarly, vettefan vad de gör med köttet på Phils.Burgaren är väl okej, men inte priset. Jobbar också i krokarna, väljer Phils alla dagar i veckan.
Det där är ändå rätt underskattat. En riktig gatuköksburgare.En väldigt bra icke-finburgare, sk grisburgare, från Rörstrandgrillen framför Filadelfiakyrkan vid St Eriksplan. En av de bättre efter Vega och Hamburgerbaren i Hammarby sjöstad.
400 grammare satt jävligt bra nu på kvällskvisten
![]()
En väldigt bra icke-finburgare, sk grisburgare, från Rörstrandgrillen framför Filadelfiakyrkan vid St Eriksplan. En av de bättre efter Vega och Hamburgerbaren i Hammarby sjöstad.
400 grammare satt jävligt bra nu på kvällskvisten
![]()
Faan junior, tänk på figuren, så du inte slutar som denna farbrorEfter 7 burgare på BmB i helgen kan vi konstatera följande - Mexicali är jävligt bra. Cheesus är nästan för mycket ost, men ändå nice ibland. Beachtown bbq funkar alltid, en stående favorit. Vill ha mer kampanjburgare.
Haha, man försöker.Faan junior, tänk på figuren, så du inte slutar som denna farbror
Du som verkar vara en riktig burger ätare, var är dem bästa burgarna på min sida av stan, Solna, Sumpan, Järfälla?
Gnarly burger, vad är det för ställe? Bra? Såg att det finns i närheten av där jag bor.
Tack.Burgarna är helt okej, men inte prisvärda.