Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vattnig och noll smak.Ni som sågat milkshaken på Jureskog...vad är det som har varit fel? Känns ju rätt svårt att misslyckas med just det.
Samma här. Käkade high five och pompa och ingen av dom var speciellt bra... Smakerna i high five försvann för mig och den var alldeles för salt. Pompan meh... Bean var ok dockMåste fått ett måndagsexemplar hos Jureskogs. Kände ingen tryffel alls och burgaren var allmänt smaklös. Ger det en chans till kommande helgen..
Phils på fleminggatan finns ju också.Tänkte käka burgare med mina brorsor imorgon, och vi ska mötas upp vid Fridhemsplan. Är det Gnarly eller Prime som gäller då???
Ska dit på lördag. Win or looseMan blir inte supersugen att gå till Jureskogs precis efter att man läser recensionerna på KS. Ni som har fått dålig mat, säger ni till?
+1AG hade jag tagit.
Tänkte käka burgare med mina brorsor imorgon, och vi ska mötas upp vid Fridhemsplan. Är det Gnarly eller Prime som gäller då???
Rätt så imponerande hur man kan vara så ojämn i sin kvalitéTestade jureskogs idag.
En high five och en cheese med bacon och bbq.
Riktigt bortkastade pengar. 280 spänn för det och en Cola.
High five var okej men gillade inte alls brödet. Lite gummikänsla. Köttet hade bra stekyta och var lite rött men inte alls saftigt. Tryffelaiolin gav däremot mycket smak.
Cheeseburgaren var så kass så att man lika gärna hade kunnat äta den på Max.
Är det bättre än både Gnarly och Prins?Phils på fleminggatan finns ju också.
Nej, går bra i tapasbaren också. Krubb påServerar AG bara burgare i matsalen?
Sooo many choices!!Nej, går bra i tapasbaren också. Krubb på
Fleminggatan är också bra på Kungsholmen, bättre än prime och gnarly alla dagar i veckan.
Gnarly är det bättre alternativet.
Med tanke på hur dyrt Gnarly är finns det aldrig anledning att äta där. Mediokra burgare till hög kostnad.
Hade en burgare legat under hundralappen hade det absolut varit värt. Men i den prisklassen, AG alla dagar i veckan.
Gnarly, prime och phils ligger alla på samma pris ish om man räknar med burgare och pommes. Nu var det ett tag sen jag käkade ag’s burgare. Men den var riktigt dålig (käkat den 5ish ggr dock ett år sen sist)
Phils 105+29.
Gnarly 179
Konstigt du äter burgare 5 gånger som är riktigt dålig.
Haha! Jag håller krubb högre än alla andra på Kungsholmen (AG räknar jag inte in då det är en annan typ av burgare).Sooo many choices!!
Men funkar det att "hänga" på krubb? dvs kan man spendera en kväll där med ett par öl efter maten? Eller käkar man där och drar sen?Haha! Jag håller krubb högre än alla andra på Kungsholmen (AG räknar jag inte in då det är en annan typ av burgare).
Det finns öl men vill du ha häng hade jag kört AG. Kan ni köra lite tapas rätter också om burgaren inte är nog. Deras croquetas rekommenderar jag starkt!Men funkar det att "hänga" på krubb? dvs kan man spendera en kväll där med ett par öl efter maten? Eller käkar man där och drar sen?