Bra grejer, men fyfan vad man HATAR att äta den skiten i sverige ändå. Tapas alltså.Det finns öl men vill du ha häng hade jag kört AG. Kan ni köra lite tapas rätter också om burgaren inte är nog. Deras croquetas rekommenderar jag starkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra grejer, men fyfan vad man HATAR att äta den skiten i sverige ändå. Tapas alltså.Det finns öl men vill du ha häng hade jag kört AG. Kan ni köra lite tapas rätter också om burgaren inte är nog. Deras croquetas rekommenderar jag starkt!
Haha! AG gör det värt tycker jag, inte mycket för andra ställen som kör ”tapasstucket” dock.Bra grejer, men fyfan vad man HATAR att äta den skiten i sverige ändå. Tapas alltså.
AG är ett av få ställen som gör det bra, ja. Men det är ändå helt sjukt ovärt.Haha! AG gör det värt tycker jag, inte mycket för andra ställen som kör ”tapasstucket” dock.
Fin tiger, måste missat den när jag var på jureskogsPå grund av en miss med ett flyg så hamnade jag i Stockholm i fredags och passade på att testa Jureskogs. Det vart en dubbel cheese med pommes och bea dippen.
Överlag hade jag väntat mig mer, tyckte burgaren var för rinnig och smakerna satt inte riktigt. Bra stekyta men inte mycket mer. Verkar vara otroligt ojämn kvalité utifrån recensionerna här?
Det är i ett rum bakom köket, special invite only.Fin tiger, måste missat den när jag var på jureskogs
Kul. Ska testa den i Stockholm i helgen är tanken. Hört bra om denOk inte i Stockholm med Bastard Burgers finns ju i stan.
Detta är i Luleå, deras tryffelburgare var bra. Bra, gott kött men saknade lite stekyta och riktigt bra bröd, lagom fluffigt och lagom segt. Samt de bästa sötpotatispommes jag ätit.
Måste pröva dem i Stockholm och se om de håller lika bra nivå.
Vad tyckte du? För mycket pickles för min smakVar tvungen att testa Jureskogs. Blev en High five.
Vad tyckte du? För mycket pickles för min smak
BMB Farsta igår. Har dom bytt ost eller är det bara något jag fått för mig?
Smakade som en sån där skev hamburgerost bestående av 51% ost & 49% skit.
Drog såklart en 400g. Låg i magen innan tjejen fått i sig sin 100g.
Någon som testat BC burgers vid Nytorget? Hört extremt bra om det.
Edit: nya blåbärcheesecake-milkshaken var jäkligt god men smakade mest blåbär
Vanligtvis kör jag 2x200g men var sugen på mer köttfeeling den här gången. Vanligtvis tror dem att jag beställer till mig och någon i sällskapet men den här gången var det ingen som reagera.Sjukt, 400g - blir typ imponerad. Vad brukar dom säga när dom tar emot beställningen?
Har kört 400g ett par gånger, men tycker det blir för svårt att äta. Bättre att köra 2x200 plus att man då kan få en cheesus + en beachtownVanligtvis kör jag 2x200g men var sugen på mer köttfeeling den här gången. Vanligtvis tror dem att jag beställer till mig och någon i sällskapet men den här gången var det ingen som reagera.
En vän som driver Crossfitboxen i Farsta och några andra som tränar där kör alltid 300-400g så dem är väl vana vid det här laget.
Satan i gårdsgatan vad nice de såg ut. Vad är det för bröd du använt?På tal om stora mängder, körde dessa hemlagade i helgen, 600g. Perfekt dagen-efter-käk
Blev som sagt ett besök på Jurskogs förra helgen.
Jag och frugan tog varsin High five. Blev inte imponerade, flottiga och allmänt geggiga var vårt gemensamma omdömme.
Nej, väljer hellre annat vid nästa tillfälle.
Milkshaken var dessutom något bland det sämsta jag har upplevt. (jordgubbssylt med grädde och mjölk i princip)
Me like. Besök nr 4. Serverad av herr Jureskog him self. Bästa hittills.
Bara vanligt briochebröd från Garant (??, iaf det som säljs i alla butiker), stekte på det lite i fettet från burgarna. Vissa penslar på smör innan de steker brödet men tycker det smakar tillräckligt med smör ändåSatan i gårdsgatan vad nice de såg ut. Vad är det för bröd du använt?