• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bästa burgarna i STHLM

Åt där för något år sedan och ja... Frysta puckar som var gråa i mitten (med lite härlig vätska kvar i) nej, bland det sämre jag käkat tyvärr.
Vill påpeka att det var ett tag sedan och de kanske ha ordnat upp sig.
Jag misstänkte att det skulle vara fryspuck och en bildgoogling bekräftade det. Aja, en gång får man prova och avgöra sedan.

Har tryckt i mig en skaplig burgare från Babas !
Riktigt bra och bäldigt varmt!! Verkligen 5 sekunder från bordet!
Lite väl flottigt bara... man måste ha våtservetter efteråt. Men de är bra, riktgt bra!
ED4EDC8C-A254-4539-AAC2-F3884C7400D7.jpeg

Missat posta några nya. Frankys special, samma ingredienser som ovan vill jag minnas. 5/5.

IMG_20190302_150922.jpg

BmB, kampanjburgare Hadouken. Byt ut vegan "köttet" mot riktigt kött så blir den suverän, kul ombyte men inte deras bästa. Onion Cheese extra fin i bakgrunden, ostigt. 4/5.

IMG_20190306_195431.jpg
Tycker du om hamburgare?
Prova en trippel karelsk pirog nästä gång.

Gav Jureskogs en ny chans idag. Provade Bacon Cheese istället för High Five. Lika dålig den. Kommer inte överens med brödet, blir en svårhanterlig sörja direkt (se t.ex. pölen som bildats under burgaren 10 sekunder efter jag fått den) och deras bacon var segt som attan. Helt okej smak på köttet med skaplig stekyta.
2/5
AD7B85D5-C041-492E-AECE-5FAEBAB701B6.jpeg

226EDE8A-3A8B-4F82-A29A-9AC2CFBD28CB.jpeg

Har tryckt i mig en skaplig burgare från Babas !
Riktigt bra och bäldigt varmt!! Verkligen 5 sekunder från bordet!
Lite väl flottigt bara... man måste ha våtservetter efteråt. Men de är bra, riktgt bra!
ED4EDC8C-A254-4539-AAC2-F3884C7400D7.jpeg

Instämmer om Babas, riktigt bra ställe i Högdalen där jag ätit mest. Har för mig att dom finns eller ska öppna på fler ställen?
Testa deras Latin Burger, strimlat nötkött med salsa, avokado och chilimayo.
Bästa förortsburgaren i mitt tycke! :D

Var det lika absurd kö idag dvs kön gick ut från området vid burgarna?
Blev bara Beeckers pga köerna. :(

Gillar idén och har gått sedan de var vid Hornstull men gigantiska köer och 85 kr för en miniburgare får mig att bli tveksam. :oldman:

Oväntat bra. Lätt mest prisvärda burgaren med 105 kr inklusive dryck och pommes. Glömde ta en bild, ni får njuta av den tväräkta exteriören.

Man vill nog inte beställa något annat än deras högrevsburgare...

IMG_20190529_124621.jpg

Tillbaka
Topp