MisterStefan
Basic
Jag såg att Rockin Burgers ska öppna på Fleminggatan.
Någon som provat den som finns i Bromma?
http://rockinburgers.se/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Åt där för något år sedan och ja... Frysta puckar som var gråa i mitten (med lite härlig vätska kvar i) nej, bland det sämre jag käkat tyvärr.Jag såg att Rockin Burgers ska öppna på Fleminggatan.
Jag misstänkte att det skulle vara fryspuck och en bildgoogling bekräftade det. Aja, en gång får man prova och avgöra sedan.Åt där för något år sedan och ja... Frysta puckar som var gråa i mitten (med lite härlig vätska kvar i) nej, bland det sämre jag käkat tyvärr.
Vill påpeka att det var ett tag sedan och de kanske ha ordnat upp sig.
400g är ju rätt.... matigt! Blir lätt kampanj på Bristol sen...Veckan/helgen som gått.
BmB kampanj cricket, riktigt bra. Kött x3.
Frankys, special. Alla ostar, dressing & picklad lök. Fortf bäst i stan. Kött 160gr x2.
BmB cricket, sista dagen den var på kampanj. Kött 100gr x4.
Lät ju jäkligt god, bacon istället för rostad lök hade nog varit nice.Testade månadens burgare på Barrels. Nja, lite för torr för min smak (deras triple smash är betydligt bättre)
Ja, det hade nog lyft den lite!Lät ju jäkligt god, bacon istället för rostad lök hade nog varit nice.
Tycker du om hamburgare?Missat posta några nya. Frankys special, samma ingredienser som ovan vill jag minnas. 5/5.
BmB, kampanjburgare Hadouken. Byt ut vegan "köttet" mot riktigt kött så blir den suverän, kul ombyte men inte deras bästa. Onion Cheese extra fin i bakgrunden, ostigt. 4/5.
Karelska piroger <3 Förtjänar tamefan en egen tråd!Tycker du om hamburgare?
Prova en trippel karelsk pirog nästä gång.
Har du redan startat ”Bästa Karelska pirogerna i STHLM”?Karelska piroger <3 Förtjänar tamefan en egen tråd!
Har tryckt i mig en skaplig burgare från Babas !
Riktigt bra och bäldigt varmt!! Verkligen 5 sekunder från bordet!
Lite väl flottigt bara... man måste ha våtservetter efteråt. Men de är bra, riktgt bra!
Finns i Nacka Forum också.Instämmer om Babas, riktigt bra ställe i Högdalen där jag ätit mest. Har för mig att dom finns eller ska öppna på fler ställen?
Testa deras Latin Burger, strimlat nötkött med salsa, avokado och chilimayo.
Bästa förortsburgaren i mitt tycke!
Instämmer. Bara byta ut veganpucken mot kött, funkar smakmässigt faktiskt.Snark på BMB’s vegankampanjer... kom med några riktiga burgare i stället.