Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helgen som var. 3x3 burgaren på BmB med extra kött så 5x 50gr. Bores är 3x 85gr.
Bmb?? Ser grymt ut ju!!Helgen som var. 3x3 burgaren på BmB med extra kött så 5x 50gr. Bores är 3x 85gr.
Bun Meat Bun i Farsta??Helgen som var. 3x3 burgaren på BmB med extra kött så 5x 50gr. Bores är 3x 85gr.
Det är lite olika burgare trots allt, men båda är goda och har sin charm.Hur är Bores jmf m BMB?
BmB Farsta på de två översta, ja.Bun Meat Bun i Farsta??
Ser grymt ut! Jag älskar jalapeño på burgare, får ta mig dit och testa någon dagKörde Bun meat bun på lunch idag.
Riktigt trevlig japaleno burgare som månadens special. (nej alla 3 var tyvärr inte till mig)
En heads up bara!Ser grymt ut! Jag älskar jalapeño på burgare, får ta mig dit och testa någon dag
Prova flimpy nästa gång (off menu), överlägset bästa hos flippin.Dubbel Flippin på flippin burger imponerade inte. Gott men inte mer än så.
Den där ser riktigt bra ut.Funky chicken food truck vid hornstulls marknad, galen smakexplosion i munnen trots den enkla serveringen. Enda negativa är att den endast serveras helger mellan 11-17. Bäst i sthlm för tillfället.
Du skrev Kallhäll från början. Jag skrev det till polare som bor i Kallhäll. Dom Blev extremt exalterade. Såg i efterhand att du hade skrivit fel. Nu litar dom inte på mig längre.Då blir det att prova i Mariehäll.
Du skrev Kallhäll från början. Jag skrev det till polare som bor i Kallhäll. Dom Blev extremt exalterade. Såg i efterhand att du hade skrivit fel. Nu litar dom inte på mig längre.
Allting är ditt fel
Bmb ska öppna i JakobsbergDu skrev Kallhäll från början. Jag skrev det till polare som bor i Kallhäll. Dom Blev extremt exalterade. Såg i efterhand att du hade skrivit fel. Nu litar dom inte på mig längre.
Allting är ditt fel
Den där ser riktigt bra ut.
Var i stan?OT: körde ’matskeppet’ (?) eller nåt liknande, food truck i götet härom veckan. Dagsformen hos dem var förvirrad men burgaren var riktigt bra, typ 7/10 iaf.