Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men diskutera går braÄlskar att folk börjar posta burgare utanför Sthlm eller tillochmed utanför Sverige, bra läsförståelse där.
hursom... Five Guys skitburgare kan vara sämre än hundbajset på trotoarkanten, Shakeshack däremot är ju gu DOMLIGA!! på vad de gör, dock bara käkat i Staterna, har hört att England SS inte håller måttet vad det gäller smak.
HAHA <3Men diskutera går bra
När du ändå lyfter frågan...Älskar att folk börjar posta burgare utanför Sthlm eller tillochmed utanför Sverige, bra läsförståelse där.
hursom... Five Guys skitburgare kan vara sämre än hundbajset på trotoarkanten, Shakeshack däremot är ju gu DOMLIGA!! på vad de gör, dock bara käkat i Staterna, har hört att England SS inte håller måttet vad det gäller smak.
Mja. Jag förstår inte hypen. Visst, det är inga fel på dom tycker jag men det finns betydligt bättre snabbmatsburgare. Samma med deras pommes, dom smakade bra, men var ganska så mjuka och sladdriga.Five guys burgare ser alltid ut som något kadaver på vägen, är det så gott?
Lite sen här, men jag gillar krubb. Framförallt halloumiburgaren och deras pommes är grymma (sötpotatis och potatis blandat). Har bara testat Kungsholmen.Någon som käkat på Krubb Kungsholmen/Telefonplan?
https://www.instagram.com/krubbburgers/?hl=sv
Troligen bästa burgarna jag ätit, på delad första plats med BMBFive guys burgare ser alltid ut som något kadaver på vägen, är det så gott?
Lite sen här, men jag gillar krubb. Framförallt halloumiburgaren och deras pommes är grymma (sötpotatis och potatis blandat). Har bara testat Kungsholmen.
Har en polare på besök i veckan och tänkte käka hamburgare imorgon. Vad väljer jag? Jureskogs, BMB, något annat?
Babas i Nacka. Tog en Adjaib.
Var mest sugen på deras Oreoshake men personalen sa att milkshake bara finns på Babas i Högdalen
Den var bra! Det var lökringar i denHur var den då?
Burgare 4dgr på raken, respektTorsdag - Bastard Burgers, månadens. För mjuk, inget tuggmotstånd. Ok tillbehör, risig service. Ingen bild, 3/5.
Fredag - Frankys, Miami med bacon. Mkt bra sting och tuggmotstånd, bra yta på köttet. Bra service, som alltid. 4,5/5.
Lördag - Flippin. Halvdan service, när man måste vänta över 10 min trots att man är ensam gäst, inga platser kl 15. Hype deluxe. Burgaren? Burgler, betydligt godare än deras vanliga cheeseburgare. Mätt. 3,5/5.
Söndag - Bastard igen. Nyöppnad restaurang, Texas burgaren. Mycket bättre, bra stekyta och tillbehör. 4/5.
Bastard burgaren på söndag blev så bra tack vare att brorsan stod i köket den dagenTorsdag - Bastard Burgers, månadens. För mjuk, inget tuggmotstånd. Ok tillbehör, risig service. Ingen bild, 3/5.
Fredag - Frankys, Miami med bacon. Mkt bra sting och tuggmotstånd, bra yta på köttet. Bra service, som alltid. 4,5/5.
Lördag - Flippin. Halvdan service, när man måste vänta över 10 min trots att man är ensam gäst, inga platser kl 15. Hype deluxe. Burgaren? Burgler, betydligt godare än deras vanliga cheeseburgare. Mätt. 3,5/5.
Söndag - Bastard igen. Nyöppnad restaurang, Texas burgaren. Mycket bättre, bra stekyta och tillbehör. 4/5.
Haft lite cravings under veckan.Burgare 4dgr på raken, respekt
Det kan jag tänka mig, vi får dra en burgar-gtg då!Bastard burgaren på söndag blev så bra tack vare att brorsan stod i köket den dagen
Det här låter som något jag kan tänka mig att vara med påHaft lite cravings under veckan.
Det kan jag tänka mig, vi får dra en burgar-gtg då!